2026 FIFA Dünya Kupası Takip Başlığı

1782649969431.webp
 
Ya şu lafı dillendirmeyin... Kazandıkları Euro'da da finale kadar berbat oynayıp 90dk'da galibiyet alamadan gelmişlerdi finale... Gerçi o zaman yolları kolaydı ama olsun ya, elensinler öyle konuşuruz
Yok ustad , mumkun degil gibi bu sefer ya.

O takimdan daha fazlasi beklenebilir belki ama 3 maca gore harbi cok zor isleri.
 
Davinsonun sorunu konsantrasyondu sezon içinde ve çoğu maçta iyi değildi özellikle ligde

Ama tabii ki sevmediğiniz topçuları öne süreceksiniz kötü oynama sebebi olarak, kendisi asla kötü oynamış olamaz. bu zırvalara çoktan alıştık

Dümdüz top süren adamların önüne de abdülkerim yüzünden atlıyodu zaten
 
Dostum cayır cayır gördüm seni
Arjantin 2006 Dünya kupasında ölüm grubuna düştü ondan sonra tüm turnuvalar kek grup ve açılmış otobandan gidiyorlar.

Copa America'yı alamıyor diye de 2 senede bir düzenleyip durdular. Bıktırdı. Fenerbahçe'ye benzetiyorum Messi'yi
 
Nornalde galiba son 16 Uruguay çeyrek Portekiz yarı final Ingiltere veya Brezilya olmalıydı. Portekiz ve Uruguay eşeklik ettiyse Arjantin'in ne günahı var? Hakem makem iyice paranoyak oldunuz.
Arjantin sert oynuyorsa rakiplerin aşağı kalır yanı yok. Bileklere suratlara patır patır darbe alıyorlar.
 
Nornalde galiba son 16 Uruguay çeyrek Portekiz yarı final Ingiltere veya Brezilya olmalıydı. Portekiz ve Uruguay eşeklik ettiyse Arjantin'in ne günahı var? Hakem makem iyice paranoyak oldunuz.
Arjantin sert oynuyorsa rakiplerin aşağı kalır yanı yok. Bileklere suratlara patır patır darbe alıyorlar.
Böyle de güçsüz

Fransa, İngiltere, Brezilya, İspanya, Almanya'dan biriyle en kötü ihtimal çeyrekte eşleşmeleri lazım.

Verin venezuella madagaskar messim finale çıkacak şut atacak kaleci elini çekecek
Brawo Müns
 
Arjantin 2006 Dünya kupasında ölüm grubuna düştü ondan sonra tüm turnuvalar kek grup ve açılmış otobandan gidiyorlar.

Copa America'yı alamıyor diye de 2 senede bir düzenleyip durdular. Bıktırdı. Fenerbahçe'ye benzetiyorum Messi'yi
Diğer takımlar mal mal ekiplere eleniyorlar die messi niye suçlu oluyor cnm

bunu önceden de konuşmuştuk

2022 fransa final yolu polonya-ingiltere-fas

arjantinin yolu avustralya-hollanda-hırvatistan

en kötü ihtimalle eşittir yani şu

portekiz uruguay eşeklik etmese eşleşeceklerdi işte gayet de zor bir yol olacaktı.

Portekiz 2. olup başka bi 2. ile eşleşti mesela bu arjantinin başına gelse boku yemiştik demek ki
 
Diğer takımlar mal mal ekiplere eleniyorlar die messi niye suçlu oluyor cnm

bunu önceden de konuşmuştuk

2022 fransa final yolu polonya-ingiltere-fas

arjantinin yolu avustralya-hollanda-hırvatistan

en kötü ihtimalle eşittir yani şu

portekiz uruguay eşeklik etmese eşleşeceklerdi işte gayet de zor bir yol olacaktı.

Portekiz 2. olup başka bi 2. ile eşleşti mesela bu arjantinin başına gelse boku yemiştik demek ki
Ronaldolu takımın nesi zorlu oluyor. Icardi'nin 1 üst modeli dolanıp duruor sahada. Uruguay'da Muslera her Dünya kupasında geleni içeri alıor

Fransa İngiltere ile erken oynadı. O yüzden onun yol daha güçlü.
 
Bu arias kulüp takımlarında da milli takımdaki gibiyse büyük balık kaçırmışız


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Ronaldolu takımın nesi zorlu oluyor. Icardi'nin 1 üst modeli dolanıp duruor sahada. Uruguay'da Muslera her Dünya kupasında geleni içeri alıor

Fransa İngiltere ile erken oynadı. O yüzden onun yol daha güçlü.
arjanların karşısına ispanya-fransa karması çıkarmadan senin için rahat etmeyecek hrld :asd:
 
Karmaya gerek yok 1 tanesi gelsin çeyrekte hakkından gelirler. Final olmasın ama orda her şeye açık oluyor maçlar
Önceki turnuvada da hırvatlar brezilleri elemişti bu arada onu da atlamayalım

Kura usulü olsa daha güzel olurdu aslında bence her turda
 
Ronaldolu takımın nesi zorlu oluyor. Icardi'nin 1 üst modeli dolanıp duruor sahada. Uruguay'da Muslera her Dünya kupasında geleni içeri alıor

Fransa İngiltere ile erken oynadı. O yüzden onun yol daha güçlü.
ronaldo'yu mezara gömecek, yine de icardi'nin 1 tık üstü diyor, esas nefretini unutmuyor. :asd:
 
Ronaldo'ya İcardi'nin 1 tık üstü demek de hsdhsds

Ronaldo şu an İcardi'den bile kötü durumda.

Bizde oynasa ana avrat sövmekten nefes alamayız
 
Önceki turnuvada da hırvatlar brezilleri elemişti bu arada onu da atlamayalım

Kura usulü olsa daha güzel olurdu aslında bence her turda
Hırvatları biz de yeniyoz. Onların jenerasyon 2018'de bitti. Belçika falan da leş.

Eşşek Brezilya'nın hocası bu defa kaşar bu sefer öyle bir mallık yapmayacaklar inş.
 
Hırvatları biz de yeniyoz. Onların jenerasyon 2018'de bitti. Belçika falan da leş.

Eşşek Brezilya'nın hocası bu defa kaşar bu sefer öyle bir mallık yapmayacaklar inş.
Yaw hırvatlar sürpriz şekilde brezilyayı elemese brezilyayla da eşleşiyolardı onu demek istedim
 
Geri
Üst Alt