2026 FIFA Dünya Kupası Takip Başlığı

Arjantin 2006 Dünya kupasında ölüm grubuna düştü ondan sonra tüm turnuvalar kek grup ve açılmış otobandan gidiyorlar.

Copa America'yı alamıyor diye de 2 senede bir düzenleyip durdular. Bıktırdı. Fenerbahçe'ye benzetiyorum Messi'yi
messi fenerbahceye benzeseydi fenerli olurdum.
 
Ya şu lafı dillendirmeyin... Kazandıkları Euro'da da finale kadar berbat oynayıp 90dk'da galibiyet alamadan gelmişlerdi finale... Gerçi o zaman yolları kolaydı ama olsun ya, elensinler öyle konuşuruz :D
Çok tuhaf bir takım portekiz. Kadroları çok güçlü olduğu için son 10 yıldır sahada hiçbir rakibe karşı ezilmiyorlar. Ama vasat takımlarıda yenmekte zorlanıyorlar. Yani fransa, arjantin veya ispanya'yla eşleştiklerinde o maçın penaltılara kalması çok yüksek olasılık ama aynı şekilde mısır'la oynadıklarında da penaltılara kalabilirler..
Son 10 yılda 1 avrupa, 2 uluslar ligi şampiyonluğu o kadarda kötü sayılmaz, ama kesinlikle kadronun hakkını veremiyorlar..

CPH2797 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Sol açıktan destek gelmediği için takım da organize olmayınca dünyanın en iyi sol beki nuno mendes latovlevici gibi oynamış , uluslararası turnuva performansları yanıltıcı


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Kore’nin Dünya Kupası’na erken vedası ülkede büyük tepki yarattı.

KBS, yaşanan fiyaskonun ardından teknik direktör Hong Myung-bo’nun yüzünü ulusal yayında adeta “suçlu” gibi sansürleyerek ekrana taşıdı.


 
Filozof yine konuşmuş hiç şaşmaz gelecekten mesajlar bakalım ne zaman verecek
 
Kore’nin Dünya Kupası’na erken vedası ülkede büyük tepki yarattı.

KBS, yaşanan fiyaskonun ardından teknik direktör Hong Myung-bo’nun yüzünü ulusal yayında adeta “suçlu” gibi sansürleyerek ekrana taşıdı.



Dünya Kupası'ndan elenen Güney Kore'nin teknik direktörü Hong Myung-bo, istifa etti.
 
Güney Kore Devlet Başkanı Lee Jae Myung, Dünya Kupası’ndan elenen Milli Takımına:

Beklenmedik bu sonuca şaşkınlığın ötesinde saçmalık hissettim.

Dünya Kupası'na katılım için birçok vatandaş vergisi ve ulusal destek kapasitesi harcandığı için, Kültür ve Spor Bakanlığı'ndan bu olayın tam durumunu, neden analizini, tekrarı önleme ve iyileştirme için önlemleri titizlikle ele almanızı rica ediyorum.

Akıl almaz bir olayla vatandaşlara derin hayal kırıklığı yaşattığımız için son derece üzgünüm. Tekrar böyle bir olayın yaşanmaması için spor idaresi reformunu hızla gözden geçireceğim.
 
Y gibi bir turnuva olduğunu bir kez daha belirtelim, 32 takıma anca indik bir ton maç oynandı.

En iyi turnuva 2022ydi, sezon ortasında oynanınca iyi geçiyordu maçlar.

Belki de takımlar pek sallamıyordur şu ana dek, 16 sonrası bari düzgün maçlar olsa.
 
94 dunya kupasının kopyası gibi oluyor ,tabi o kupa dünya yıldızları doluydu simdi yildiz denilecek 3 4 oyuncu anca var
 
Almanlar Paraguay'la dalga geciyorlar
rakip falan degil, amatör seviyesinde vs.vs.

montella hala istifa etmedi
 
şuna üzülmemek elde değil hiç öyle romantizm de kasmıyorum

haiti dahil olmak üzere her takım kendi gücü ve becerileri doğrultusunda ne yapabiliyorsa onu yaptı, her takım bir oyun planı hazırlamış ve gelmiş...

bi de bizim takımı düşündükçe sinirlerim geriliyor.

bi daha bu kadar kek bir dünya kupası olur mu, olsa da biz orada olabilir miyiz muamma.

hayır bi de üstüne çıkıp mal mal açıklamalar yaptılar, bi Arda Güler'in açıklaması içimi soğuttu. montella malı kalkıp başkanımız falan diyor hala, ya resmen burayı 3. dünya ülkesi görüyor başka bir şey değil zaten.
 
Geri
Üst Alt