- 10 Mart 2013
- 121.488
- 158.149
- 5.068
İşte eşleşmiyorlar bir şekilde çok ballı bücürYaw hırvatlar sürpriz şekilde brezilyayı elemese brezilyayla da eşleşiyolardı onu demek istedim
Ben Brezilya'yı tutuyordum o maçta.
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
İşte eşleşmiyorlar bir şekilde çok ballı bücürYaw hırvatlar sürpriz şekilde brezilyayı elemese brezilyayla da eşleşiyolardı onu demek istedim
messi fenerbahceye benzeseydi fenerli olurdum.Arjantin 2006 Dünya kupasında ölüm grubuna düştü ondan sonra tüm turnuvalar kek grup ve açılmış otobandan gidiyorlar.
Copa America'yı alamıyor diye de 2 senede bir düzenleyip durdular. Bıktırdı. Fenerbahçe'ye benzetiyorum Messi'yi
messi fenerbahceye benzeseydi fenerli olurdum.
Çok tuhaf bir takım portekiz. Kadroları çok güçlü olduğu için son 10 yıldır sahada hiçbir rakibe karşı ezilmiyorlar. Ama vasat takımlarıda yenmekte zorlanıyorlar. Yani fransa, arjantin veya ispanya'yla eşleştiklerinde o maçın penaltılara kalması çok yüksek olasılık ama aynı şekilde mısır'la oynadıklarında da penaltılara kalabilirler..Ya şu lafı dillendirmeyin... Kazandıkları Euro'da da finale kadar berbat oynayıp 90dk'da galibiyet alamadan gelmişlerdi finale... Gerçi o zaman yolları kolaydı ama olsun ya, elensinler öyle konuşuruz![]()
Kore’nin Dünya Kupası’na erken vedası ülkede büyük tepki yarattı.
KBS, yaşanan fiyaskonun ardından teknik direktör Hong Myung-bo’nun yüzünü ulusal yayında adeta “suçlu” gibi sansürleyerek ekrana taşıdı.
Bizimkilerde 1 degil 1000 zafer falan desinDünya Kupası'na katılım için birçok vatandaş vergisi ve ulusal destek kapasitesi harcandığı için