Murat Yenilmez
Kırmızı Üye
- 22 Ocak 2010
- 1.595
- 1.765
- 1.723
Okuduklarımdan anladığım kadarı ile kredi dolara endeksli değil TL bazında çekilecek, ilk 3 yıl anapara ödemesiz olacak ve toplam 10 yıl vadeli olacak..
65 milyon Usd kredi çekip, 150 milyon USD ödeyeceğimizi iddia eden arkadaşlar 10 yıl vadeli, TL geri ödemeli bir kredide bu hesaplamayı nasıl yapıyor? Biri izah edebilir mi?
Yazdım ama gene yazayım. Okumamışsınız belli ki.
Ben bugünkü kuru alarak bir rakam telaffuz etmek için bunu yazdım. Tabi ki de ileri ki yıllardaki döviz artışı ile bu rakam 150 milyon dolar olmayacak. İşin sonunda bakılınca döviz hesabı yapılırsa daha az bir rakamda bitecek.
Ama asıl sorun bu değil diye özellikle belirttim. Sizin amacınız asıl bunu sorgulamak olmalıydı. Benim hesabımı değil bence.
Bu kredi çekilmesine gerek var mıydı? 3 milyar TL kredi çekiyorsunuz 4 milyar faiz ödemesi ile 7 milyar ödüyorsunuz.
Buna gerek var mı?
Ucuz kredi buldu diye mi sevineyim şimdi anlamadım. Ya da 3 yıl geri ödemesiz diye mi mutlu olayım? Ya da döviz zaten artacak işin sonunda dövize vurursak 150 milyon dolar değil de daha aza bitecek diye mi avunayım?
koçun babası tinercilere sponsorluk rakamlarını yükkek tutarak para verir bb borcunu kapattırır. şikecilerden ülker çıkar 500 milyon dolar para verdim der. safi çıkar keremin maaşını ben ödeyeceğim der. yalı bebesi çıkar 60-70 neyse para hibe ettim der.
Peki bizde bunlar neden olmuyor. Niye kimse elini cebine atmıyor.
Atanın da durumunu gördük işte. Bugün dursun herkese teşekkür etti ama Erden Timur'un adını ağzıma bile almadı. Gerçi hakkını yemeyeyim şimdi arada nef inşaata teşekkür ederim demiş. Belki de bu yüzden kimse cebinden bir şey yapmıyor bizim kulüpte.
O zaman ne yapalım. Zamanında icra takibi başlatan başkanımızı ucuz kredi buldu diye övelim.
Siz yapabilirsiniz ama ben yapamıyorum kusura bakmayın.