- 13 Ekim 2014
- 108.491
- 58.295
- 4.588
Ask besliyorlar
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Teknoloji bu falan diye guvenmek zorundayiz mantalitesiyle bakiliyor ama hani 1-2 frame oncesi sonrasinda bu ayak ucu isleri gorunmez bile. Komik geliyor bana cok sunun ofsayt sayilmasiYeni ofsayt kuralı gelsin artık
Dk öncesi bukadar sican topcu dkdan sonra iyice salar benceNormal bir yönetimimiz olsa gönderilsin derdim de renkdaş bunların sanchez'in de yerini dolduramayacağına adım gibi eminim. Sanchez' in bu sezonki futbolundan nefret etmiş biri olarak bunu diyorum
kaç maçını izledintaş gibi top oynuyor şu adamı arada dinlendirmek için bi stoper alın yeter
100 falankaç maçını izledin
@Recep Buruk gitsin, Davinson kalsın.taş gibi top oynuyor şu adamı arada dinlendirmek için bi stoper alın yeter
Ana sorunlarimizdan biri bu zaten. Neden mesela elin kiytirik Monaco'su veya Frankfurt'u leblebi gibi topcu satabiliyorken, her sene Avrupa'da iyi veya kotu sonuclar alan, kendi liginde ortalama iki senede bir sampiyon olan takimdan kimse topcu almak icin klubun kapisini calmiyor? Tabi ki yerel ligin kalitesini buluyorlar ama tek sebep bu olamaz. Su transfer piyasasi boylesine cildirmisken firsattan yararlanamamak cok buyuk marifet dogrusu. Genc topcu yetistiremem diyor adam. Ve klup yonetimi gikini cikarmiyor.başka takımda olsa şuan atıyorum leverkusende olsa alabilir miydik kendisini mümkün değil. osimhen ve davinson hariç herkesi satarım
övünce nazar değiyorsa iyi o zamanNazar değecek övgüyü bırakalım.
övünce nazar değiyorsa iyi o zaman
güzel kafaymış dostum