#6 Davinson Sánchez

Yeni ofsayt kuralı gelsin artık
Teknoloji bu falan diye guvenmek zorundayiz mantalitesiyle bakiliyor ama hani 1-2 frame oncesi sonrasinda bu ayak ucu isleri gorunmez bile. Komik geliyor bana cok sunun ofsayt sayilmasi

O acidan da tatsiz oluyor eger ayarlama yapiyorlarsa.
 
Gurur duyuyoruz El Patron ile Kolombiya gümbür gümbür geliyor
 
İyi ve odaklı turnuva geçirmesi son sezon ligi hiç sallamadığının ispatı. Şampiyonlar Ligi'nde de iyiydi. Net bir 3. stoper alıp ligde de rekabete girmesi zorunlu hale getirilmeli.
 
Misyonunu tamamladı'dan kasıt nedir?

Yani mesela 5 sene üst üste rekor şampiyonluk getirerek tarihe geçmek yerine, rekoru egale etmek miydi misyonu Sanchez'in?

Misyonu tamamladı olayı çok çok ezbere bir söylem -bence-.

Misyonunu tamamladığını düşünmezsin zaten oyuncu ben gitmek istiyorum beni salın dediğinde misyonunu tamamlamıştır artık veya tamamlamadan gidiyordur Kerem A.oğlu gibi. Veya tam tersi Mertens gibi.

Buraya gelecek herhangi bir oyuncudan çok daha fazla sebebi var Sanchez'in gelecek sezon için. Dünyada çok az bir şey 5 sene üst üste şampiyonluk yaşayan takım olayı ve bunun bir parçası olmak, ana aktörlerinden birisi olmak gibi ortada çok mühim bir amaç var her şeyden önce.

Lemina'yı gençliğinde bilmeseydik buraya transfer olurken "ala ala wolver'ın 30 yaşındaki stoperini mi aldınız, adamı artık orta saha bile oynatmıyorlar" diye söylenirdiniz mesela.

Bir oyuncunun bir kulüpte tutması vs bunlar her zaman olmuyor, Sanchez çok mühim bir oyuncu. Bu takıma 3. bir stoper alınmalı yeterli.
 
başka takımda olsa şuan atıyorum leverkusende olsa alabilir miydik kendisini mümkün değil. osimhen ve davinson hariç herkesi satarım
 
başka takımda olsa şuan atıyorum leverkusende olsa alabilir miydik kendisini mümkün değil. osimhen ve davinson hariç herkesi satarım
Ana sorunlarimizdan biri bu zaten. Neden mesela elin kiytirik Monaco'su veya Frankfurt'u leblebi gibi topcu satabiliyorken, her sene Avrupa'da iyi veya kotu sonuclar alan, kendi liginde ortalama iki senede bir sampiyon olan takimdan kimse topcu almak icin klubun kapisini calmiyor? Tabi ki yerel ligin kalitesini buluyorlar ama tek sebep bu olamaz. Su transfer piyasasi boylesine cildirmisken firsattan yararlanamamak cok buyuk marifet dogrusu. Genc topcu yetistiremem diyor adam. Ve klup yonetimi gikini cikarmiyor.
 
Portekiz maçını izledim çok iyi oynadı ve son dakika golü de milimetrik ofsayta takıldı. Sanchez şu an X takımda olsa ve transfer etmeye çalışsak çok fazla bonservis isterler ona göre bu adamın piyasasını belirlemek gerek özel bir oyuncu. Basında 15-20 falan konuşuluyor bu piyasada bu bonservise Sanchez asla yollanmaz.
 
DK en iyi stoperi su an diyorlar. 15 mio ya satan defolup gitsin.

Lucumi yi alip ikiliyi yapmak gerek tam tersine
 
Kolombiya’da çok iyi oyuncular var zamanında Arias da alınmalıydı.

Ala ala Cuesta aldık.
 
Hızlı stoperlerin hastasıyız

Karşısında Rafa Silva olmadıkça dünyanın en iyisi!!!
 
Geri
Üst Alt