#6 Davinson Sánchez

30a satıp bu sefer de singonun tersi olan sağ bekimsi stoperi 5 milyon maaşlan almağa bakalım derim
 
IMG_1995.webp
 
Sakın yollanmasın. Bunlar Davinson'un çeyreğini alamazlar
 
Kolombiyali dostlarla konusuyorum da

Acayip seviyorlar Davinsonu..

4 sampiyonlugu var bizimle..

Cok onemli biri takim iskeletimiz icin..
 
Maicon Serdardan -> Marcao Luyindama gectik -> Nelsson (Luyindamanin yerini aldi) Marcao -> Marcao gitti Nelsson Abdülkerim oldu -> Nelsson yerini Sanchez kapti.

Yerini dolduramayiz diyenler var da, ama sanki Cuesta haric her alinan stoper eskisinden iyi cikti. Iyi yönetebilsek ve biraz sansli olsak, Luyindama sakatlanmazdi ve 20 ye bir yere satardik ve Nelssonu'da bonuslarla 17-18e zamaninda satabilirdik. Yani stoperler iyi piyasa yapabiliyor. Önemli olan zamaninda satmak
 
Eller tutulur tek stoperimiz var onuda satalim! Apo ve Kaan'la stopersizde sampiyon olup sikecilerin tum umitlerini sonsuza dek kirmak yakisir bize.
 
Konsantrasyon sıkıntısı yaşamadığı zaman bence lig tarihinin en iyi stoperi bu adam geçen sene kendi standartlarında kötü geçirmiş olabilir ama öyle kolay kolay gözden çıkarılacak biri de değil. Yaşı da 30 stoper için genç sayılır.
 
Geri
Üst Alt