- 20 Ağustos 2009
- 18.308
- 24.097
- 2.973
Davinson'un yerine daha iyisi gelecek beklentisi varsa çok bekleriz her zaman ki gibi ellemeyin dursun şimdilik.
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
amacın nedir30a satıp bu sefer de singonun tersi olan sağ bekimsi stoperi 5 milyon maaşlan almağa bakalım derim
Alınanları kim aldı?Sakın yollanmasın. Bunlar Davinson'un çeyreğini alamazlar
Erden TimurAlınanları kim aldı?
3 değil mi yav?Kolombiyali dostlarla konusuyorum da
Acayip seviyorlar Davinsonu..
4 sampiyonlugu var bizimle..
Cok onemli biri takim iskeletimiz icin..
3 değil mi yav?