Abdullah Kavukcu | Sportif A.Ş. Başkanvekili

Sane ve osimen getiren adama yapılan saygısızlığa bak

Bu da gitmeli ama bundan önce gitmesi gereken asıl kişinin başlığına git yazamayanların sadece kendisine öfke kusması da ayrı bi komedi
 
Sorun bu adamdan ziyade mevcut pozisyonu böyle bir adamın dolduruyor olması yani suç burada sayın başkanda. Ya da farklı bir pozisyon oluşturup futbol aklı dediğiniz mekanizmayı oraya yerleştirip bunları takım pışpışcısı yapacak.
 
50 milyonluk fabian ruizi istiyorum
Hem de devre arasında istiyorum
2 şubatta hemen gelsin istiyorum

Alamayınca,pahalıya alınca ya da rötarlı getirince de suçlu ol he

Seni gidi işbilmez seniiiiii

Mbappeyi mi istedi hocam,gideceksin 2 şubatta 3 m euroya indireceksin havalimanına
 
Bu mu vekil meh. Adnan Sezgin'den beter bir GS yöneticisidir kendisi skandaldır güvenilmezdir acizdir derhal istifasını istiyoruz.
 
Bu mu vekil meh. Adnan Sezgin'den beter bir GS yöneticisidir kendisi skandaldır güvenilmezdir acizdir derhal istifasını istiyoruz.
Adnan Sezgin 250.000 avroya gokhan gönül alamadı diye sizlandiydi en son

1 hafta floryada yatmis gokhan gonul
 
Tum suç bu adamda değil, yönetim kurulunda olanlara gore bu cebinden para veriyor ama gereksiz işlere kaalkisiyor ,saglam bir sportif direktör tutsa hic bu durumlar yasanmazdi
 
Numarasını bulup ben gazeteciyim desem bana da bilgi verir mi acaba
 
paşam uyandıysan bi ilgilensen şu transferler ile. Biliyorum zor senin için PR olmadan yapmak ama
 
images.webp
 
Sizden kimse 40-50 milyonluk oyuncu istemiyor, bizi sampiyon yapacak hirsli ac futbolcular getirin yeter
 
Öyle şeyler yazardım ki hem buradan ban yemek istemem hem de dava mava acilir.
Nefret ediyorim senden beceriksiz kötu insan
 
a.villadan yapacağın en iyi transfer emery olur. Al gel diycem ama hocası ile eski arkadaş olan sportif yöneticisimi olur.
 
Geri
Üst Alt