Abdullah Kavukcu | Sportif A.Ş. Başkanvekili

28 Ocağa kadar seni 28 kez göndermeyen taraftara yazıklar olsun.. Beceriksiz iş bilmez 30 milyon sıkmak için bile 28 ocağı bekleyecek beceri yoksunu.
 
Transferlerde Okan beyin aklına uyma dicem de ona uymasa kimin aklına uyacak kulüpte akıl yok.
 
üzerinde bu kadar baskı oluşması hoş değil

Onyedika + Bongo pakedine 70m gömmeye gidiyor iş
 
Su takima adam gibi bir SD getiremediler ulan
 
Defol git ulan yeter artık bıktırdınız

Hala 28 ocak falan son güne kadar bekleyecek yeter artık defolun gidin lan
 
Kötü bir insan.

İsterse Messi getirsin.

Kötüysen işin yok.
 
Bakıyorum sosyal medyaya ufak tefek istifa tagı var ne sert tepki var ne bişey. Meydanı iyi bulmuşlar hayat bunlara güzel
 
1768071850171.webp
 
Git ruiz'i ve lookman'i al sonra pr mi yaparsın ne yaparsin bilmem
 
Geri
Üst Alt