Beşiktaş maçı öncesi ultrAslan Koreografi Ekibinden duyuru!

Cevap: Beşiktaş maçı öncesi ultrAslan Koreografi Ekibinden duyuru!



Merakla bekliyoruz
 
Cevap: Beşiktaş maçı öncesi ultrAslan Koreografi Ekibinden duyuru!



çok merak ettim maç sırasındamı yapıyorlar genellikle maçtan önce mi ?
 
Cevap: Beşiktaş maçı öncesi ultrAslan Koreografi Ekibinden duyuru!



Bence oyuncular sahaya çıkarken açılabilir.
 
Cevap: Beşiktaş maçı öncesi ultrAslan Koreografi Ekibinden duyuru!



Resmini bulabilirseniz buraya koyar mısınız?
 
Cevap: Beşiktaş maçı öncesi ultrAslan Koreografi Ekibinden duyuru!



Koreografi şu anda yapılıyor gördüğüm kadarıyla fakat Lig TV vermiyor ısrarla. Yanılıyor muyum yoksa, Aslan ve kartal figürlerini içeren bir kareografi var, çok az gösterdi LigTV
 
Cevap: Beşiktaş maçı öncesi ultrAslan Koreografi Ekibinden duyuru!



Koreografi şu anda yapılıyor gördüğüm kadarıyla fakat Lig TV vermiyor ısrarla. Yanılıyor muyum yoksa, Aslan ve kartal figürlerini içeren bir kareografi var, çok az gösterdi LigTV



"2009-10 Sezonu Kuş Avı Başladı" diye bir kareografi yapılmış.
 
Cevap: Beşiktaş maçı öncesi ultrAslan Koreografi Ekibinden duyuru!



Lig tv göstermedi.
 
Cevap: Beşiktaş maçı öncesi ultrAslan Koreografi Ekibinden duyuru!



göstermedi çünkü düzgün yapamadılar hiç birşey anlaşılmadı.
 
Cevap: Beşiktaş maçı öncesi ultrAslan Koreografi Ekibinden duyuru!



Çünkü ligtv gösterdi !
 
Cevap: Beşiktaş maçı öncesi ultrAslan Koreografi Ekibinden duyuru!



Ortayı açamadılar, tıpkı Hamburg maçındaki gibi..
 
Cevap: Beşiktaş maçı öncesi ultrAslan Koreografi Ekibinden duyuru!



8522_145170434264_91956264264_2383710_4919310_n.jpg
 
Cevap: Beşiktaş maçı öncesi ultrAslan Koreografi Ekibinden duyuru!






Göstermedi derken bizimkiler gösteremedi anlamında göstermedi dedim :allecto:



Yani 1 ay bunun için mi uğraşmışlar :D Bizim burada 19 mayıs provalarında 5 gun çalışınca yapıyorlar =) hemde tek değil bussuru :D
 
Cevap: Beşiktaş maçı öncesi ultrAslan Koreografi Ekibinden duyuru!



Şerefsiz Ligtv 5 sn gösteriyo...Fener yapsa tüm ayrıntısına kadar gösterir..



Ayrıca kareografi yapılcaksa Eski Açık'ta yapılması taraftarıyım..
 
Cevap: Beşiktaş maçı öncesi ultrAslan Koreografi Ekibinden duyuru!



Alttaki yazıyı okuyabildim ama resimleri göremedim.
 
Cevap: Beşiktaş maçı öncesi ultrAslan Koreografi Ekibinden duyuru!



Olmadı.
 
Cevap: Beşiktaş maçı öncesi ultrAslan Koreografi Ekibinden duyuru!



Pankartların açılmasında bir sıkıntı oldu evet, ama bence bal gibi oldu.



Aslı bu değildi, kapalı tribünün üzerinden sarkıtılacaktı bu pankartlar, ortadaki pankarttada Bart Simson vardı ve elinde sapan..

Yine engellere kurban gitmiş gibi oldu, son 5 dakika alınabilmiş emniyetten pankartlar..



Yaşasın Galatasaray tribün emekçileri
 
Cevap: Beşiktaş maçı öncesi ultrAslan Koreografi Ekibinden duyuru!



Bunu yapamayanlarda var bence gayet güzel,güzel sade kalır süper
 
Cevap: Beşiktaş maçı öncesi ultrAslan Koreografi Ekibinden duyuru!



Biraz daha çalışmamız lazım diye düşünüyorum.Organizasyon konusunda sıkıntılarımız olduğu kesin,zamanla daha tecrübe kazanıp bu tip organize işleri daha seri bir şekilde yapabiliriz.Bence ileride daha güzel kareografiler yapılacakdır.
 
Geri
Üst Alt