Alisma meselesidir diyordum ama biraz beni de negatif etkiledi. (Aradaki cinematicler degil, mape bakinca garip geliyor cok)

Heroes 5 te boyle olmustu ilk oynarken sonra baya sarmisti.
Hiç mi düşünmediler yahu bunun kitlesi 30 yaş üstü adamlar diye. Dursun kenarda bakalım. V Rising diye bir oyun buldum, onu oynuyorum.
 
Hiç mi düşünmediler yahu bunun kitlesi 30 yaş üstü adamlar diye. Dursun kenarda bakalım. V Rising diye bir oyun buldum, onu oynuyorum.
Bilmez olurlar mi biliyorlar tabi ama cok ufak bir studyo yapti oyunu -hala heroes 3 u oynayan tiplerde katida bulundu vs.

V rising iyidir, ben baslamadim daha, ilk ciktiginda biraz bakindim almadan once, kafasi degisik.
 
Bilmez olurlar mi biliyorlar tabi ama cok ufak bir studyo yapti oyunu -hala heroes 3 u oynayan tiplerde katida bulundu vs.

V rising iyidir, ben baslamadim daha, ilk ciktiginda biraz bakindim almadan once, kafasi degisik.
V Rising fena sardı beni. Kale kurdum tam kaçak gece kondu gibi
 
Fırsat bulursam bugün First Light'a giriş yapacağım

007-first-light-james-bond.gif


hype train GIF

Adamlar yapmış arkadaş. James Bond serisini seven varsa kaçırmasın. Film gibi oyun olmuş, bayıldım.

giphy.gif
 
Geri
Üst Alt