Emrah Duvar
Taçsız Kral
- 5 Ocak 2011
- 113.921
- 101.147
- 5.238
Hiç mi düşünmediler yahu bunun kitlesi 30 yaş üstü adamlar diye. Dursun kenarda bakalım. V Rising diye bir oyun buldum, onu oynuyorum.Alisma meselesidir diyordum ama biraz beni de negatif etkiledi. (Aradaki cinematicler degil, mape bakinca garip geliyor cok)
Heroes 5 te boyle olmustu ilk oynarken sonra baya sarmisti.






