- 23 Aralık 2008
- 64.894
- 62.710
- 5.103
Sabah akşam bully oynuyorum. Okulun en popüler çocuğu olmak gurur verici.
Geceleri yatılı kız yurduna girip kızları röntgenliyorumm
Geceleri yatılı kız yurduna girip kızları röntgenliyorumm
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Wuchang Fallen Feather
Zor oyun ama bir o kadar da zevkli. Bölüm tasarimi baya iyi.
Soulslike sevdalilara tavsiye edilir.
onu ben de oynuyorum yav su an
acayip sardi beni
sabah aksam aklimda bir tek bu oyun vardi son hafta
en son ne zaman kendimi böyle bir oyuna kaptirdim hatirlamiyorum
1 hafta icinde 40 saat gömdüm ve sonlara geldim
bi de ben oyunda bir tane mallik yaptim ve ikinci bölgeyi komple atlayip ücüncü bölgeye girdim
tiger bossuna kadar gittim
tabii cok zahmetli oldu cok az hasar vurdugum icin
her bossu full ezbelemek zorunda kaldim
tiger bossun ilk halini hasarsiz kesme durumuna geldim o derece
sonra ikinci bölgeyi atladigimi fark ettim
ikinci bölgeye simdi de cok güclü girdigim icin herkese tek ata ata gittim![]()
Beni de cok sardi. Bu kadar sevecegimi düsünmemistim.
Ama yer yer sinir etmiyor degil. Bazi bölümlerde resmen kayboluyorum, mesela simdi orman gibi bir yerdeyim bin tane yol var hepsi birbirine benziyor
Bir agac tekmeledim shortcut actim, ama bu shortcut nerde ve nasil oraya gidiliyor fikrim yok
Muhtemelen benim de atladigim yerler oluyor cünkü bazi bosslarda hep underleveled'im anasini satiyim
like alirim
gunluk rutinim

He buraya atmadım sanmıştım
Indiana Jones and the Great Circle'ı oynamadıysan kesinlikle tavsiye ederim. 3. şahıs değil ama bazı mekanikleri 3. şahıs görebiliyorsun karakteri. Onun da sinematik sunumu fena değil.Ps5 önerilere açığım en son 007 yi bitirdim benzer tarz uncharted tomb raider tarzı varsa 3.şahıs söyleyin abiler