FC 26 da galatasaray ile pro oyuncu kariyeri oynamaktayım. Kendimi 10 ve sağ kanat oynayan 18 yaşındaki kopil olarak yaptım.

Osimhene o kadar çok gol attırdım ki muhtemelen ballondor alacak. Harika bir kariyer bazen kendimi o kadar kaptırıyorum ki gece 3 de takımı atağa çıkarırken rams parkta bir uğultu kopuyor inanamazsınız. Hanım geliyor hadi yyat napıyorsun burada diye. ama kariyerim müthiş bu kulüpte forma giydiğim için çok mutluyum.

Güzel yatırımlarda yapıyorum kendi giyim markamı ve espor uygulamalarımı kuruyorum. Herkese tavsiye ederim bu kutsal formayı bir kez olsun giyin.
 
Wuchang Fallen Feather

Zor oyun ama bir o kadar da zevkli. Bölüm tasarimi baya iyi.

Soulslike sevdalilara tavsiye edilir.

onu ben de oynuyorum yav su an

acayip sardi beni

sabah aksam aklimda bir tek bu oyun vardi son hafta

en son ne zaman kendimi böyle bir oyuna kaptirdim hatirlamiyorum

1 hafta icinde 40 saat gömdüm ve sonlara geldim

bi de ben oyunda bir tane mallik yaptim ve ikinci bölgeyi komple atlayip ücüncü bölgeye girdim

tiger bossuna kadar gittim

tabii cok zahmetli oldu cok az hasar vurdugum icin

her bossu full ezbelemek zorunda kaldim

tiger bossun ilk halini hasarsiz kesme durumuna geldim o derece

sonra ikinci bölgeyi atladigimi fark ettim

ikinci bölgeye simdi de cok güclü girdigim icin herkese tek ata ata gittim 😂
 
onu ben de oynuyorum yav su an

acayip sardi beni

sabah aksam aklimda bir tek bu oyun vardi son hafta

en son ne zaman kendimi böyle bir oyuna kaptirdim hatirlamiyorum

1 hafta icinde 40 saat gömdüm ve sonlara geldim

bi de ben oyunda bir tane mallik yaptim ve ikinci bölgeyi komple atlayip ücüncü bölgeye girdim

tiger bossuna kadar gittim

tabii cok zahmetli oldu cok az hasar vurdugum icin

her bossu full ezbelemek zorunda kaldim

tiger bossun ilk halini hasarsiz kesme durumuna geldim o derece

sonra ikinci bölgeyi atladigimi fark ettim

ikinci bölgeye simdi de cok güclü girdigim icin herkese tek ata ata gittim 😂

Beni de cok sardi. Bu kadar sevecegimi düsünmemistim.

Ama yer yer sinir etmiyor degil. Bazi bölümlerde resmen kayboluyorum, mesela simdi orman gibi bir yerdeyim bin tane yol var hepsi birbirine benziyor

Bir agac tekmeledim shortcut actim, ama bu shortcut nerde ve nasil oraya gidiliyor fikrim yok :ROFLMAO:

Muhtemelen benim de atladigim yerler oluyor cünkü bazi bosslarda hep underleveled'im anasini satiyim
 
Valheim eylul ayinda 1.0 ile early accessi bitirip releaee oluyor 5 yil sonunda. Hala favori survival oyunumdur (ama aralikli oynuyorum insa etme olayina surkeli kapildigim icin)
 
Beni de cok sardi. Bu kadar sevecegimi düsünmemistim.

Ama yer yer sinir etmiyor degil. Bazi bölümlerde resmen kayboluyorum, mesela simdi orman gibi bir yerdeyim bin tane yol var hepsi birbirine benziyor

Bir agac tekmeledim shortcut actim, ama bu shortcut nerde ve nasil oraya gidiliyor fikrim yok :ROFLMAO:

Muhtemelen benim de atladigim yerler oluyor cünkü bazi bosslarda hep underleveled'im anasini satiyim

o agac tekmeledigin yerde bonfire cikmasi lazim 2-3 tane teklemiyorsun oraya

sariyor olm oyun ya

ben bir tane atesli cift el kilic aldim onunla herkesi cayir cayir yakiyorum bosslari bile

ikinci bölgede karlik kampta düsüyor bosstan silah
 
Ps5 önerilere açığım en son 007 yi bitirdim benzer tarz uncharted tomb raider tarzı varsa 3.şahıs söyleyin abiler
 
Ps5 önerilere açığım en son 007 yi bitirdim benzer tarz uncharted tomb raider tarzı varsa 3.şahıs söyleyin abiler
Indiana Jones and the Great Circle'ı oynamadıysan kesinlikle tavsiye ederim. 3. şahıs değil ama bazı mekanikleri 3. şahıs görebiliyorsun karakteri. Onun da sinematik sunumu fena değil.
 
wuchangdaki son bossu 5dkda kestim yav

ben mi bir seyi yanlis yaptim acaba

3 kere öldüm sadece

elimdeki silah full atese verip yakti gecti canavari
 
Geri
Üst Alt