Ben baya nostaljiye dustum ya, dun 6 saat dungeon keeper oynamisim 🤣

Aklima red alert falan geliyor, aslinda icten ice RTS oynayasim gelmis biraz.

Game of Thrones um RTS i yapiliyor galiba ne zamandi.unuttum
GoT oyunu tam olarak BFME hissiyatı vermişti gösterdikleriyle ancak uzun süredir ses çıkmıyor oyundan. Sözde bu yıl çıkış yapacaktı.



Konusunu da açmışım;

🏰 Oyun Hakkında​

"Game of Thrones: War for Westeros", oyuncuları Westeros'un acımasız dünyasına davet ediyor. Oyunda, oyuncular Stark, Lannister, Targaryen hanedanları veya Gece Kralı gibi ikonik fraksiyonları kontrol ederek yedi krallığı fethetmeye çalışacaklar. Her fraksiyon, kendine özgü stratejiler, kahramanlar ve birimler sunacak. Oyuncular, piyade, süvari, kuşatma makineleri, devler ve ejderhalar gibi çeşitli birimleri kullanarak düşmanlarını alt etmeye çalışacaklar.

⚔️ Oynanış Özellikleri​

Gerçek Zamanlı Strateji: Oyuncular, klasik RTS mekanikleriyle Westeros'un kontrolü için savaşacaklar.

Tek Oyunculu ve Çok Oyunculu Modlar: Hem tek oyunculu hikâye modu hem de çok oyunculu serbest savaş modları bulunacak.
Asimetrik Fraksiyonlar: Her hanedan, benzersiz kahramanlar, birimler ve stratejiler sunacak.

Dinamik Savaşlar: Oyuncular, düşmanlarını alt etmek için stratejik ittifaklar kurabilecek veya ihanet edebilecekler.

🌍 Westeros Evreni​

Oyun, Westeros'un geniş ve detaylı haritasında geçiyor. Oyuncular, Kışyarı, Casterly Kayası ve Kral'ın Şehri gibi tanıdık bölgeleri fethetmeye çalışacaklar. Her bölge, farklı stratejik avantajlar ve zorluklar sunacak.

Banner01_Cinematic_EN.gif

📅 Çıkış Tarihi ve Platformlar​

Çıkış Tarihi: 2026
Platform: PC (Steam)



 
olm bu green monster nedir lan lies of pdeki

sürekli kicindan yeni bir yetenek uydurup durdu serefsiz

inner ishini bile ezberledim ben ama bu kodumun hayvanini zor okudum yav

sansa bala gectim ama sonunda

simdi de katanami aldim öyle akiyorum sokaklara
 
olm bu green monster nedir lan lies of pdeki

sürekli kicindan yeni bir yetenek uydurup durdu serefsiz

inner ishini bile ezberledim ben ama bu kodumun hayvanini zor okudum yav

sansa bala gectim ama sonunda

simdi de katanami aldim öyle akiyorum sokaklara

o katanaynan parry timingi becerdiğin wakit lezzeti çok ayrı oluyor heis
wallaha canım çekti şindi #ha
 
Geri
Üst Alt