⚽ CL 25/26 H:1 | Eintracht Frankfurt 5-1 Galatasaray | MS | 18 Eylül | TRT 1

Frankfurt Faciası'nın 1. haftasına giriyoruz.
 
Barış'ın % 100 golü kaçırması
Yunus'un pas hatası sonrası yenilen gol
Yavşak hakemin tertemiz golü yemesi

Ulan hangi birine söveceğimizi şaşırdık. Ben en son Hamburg maçında bu kadar sövmüştüm.
 
Barış atsa da kaybedebilirdik, Osimhen olsa ise kesin kazanırdık.

İlk yarı sonunda malca 3 tane gol yemekti en büyük problem, ortada pozisyon yokken aptalca yedik tüm golleri.
 
Asla 5-1'lik bir maç değildi bunu da kabullenelim. Yediğimiz goller, atamadığımız gol falan komedi.
 
Son düzenleme:
Hocamız sağ olsun her sene sever böyle maçlar yaşatmayı. Bjk vs diye gider
 
birincil sorumlusu barış değil yunustu bu maçın
ama topçulardan çok da hocanın oluşturduğu havaydı
kırılıp helva gibi dağıldılar bir hata yüzünden

o saniyeye kadar adamları sahadan silmiştik
 
Kralkerim'in oynamadığı tek maçta 5 gol yememiz tesadüf müydü acaba. :asd:
 
Kralkerim'in oynamadığı tek maçta 5 gol yememiz tesadüf müydü acaba. :asd:

ewet heis
belki duran toptan yediğimiz golde vurdurmazdı onun dışında gollerde abdülterimlik bi şey var mıydı emin değilim
usg maçında mesela onun tarafından gol yedik
liverpol ajax maçlarında fln verdiğimiz posyonlar gol olmadı
sadece frankfurt maçında herifler tahmini 1.5 xgden 5 gol çıkardılar
2 gol yunus ve sara topu defanstan çıkarırken fln
garip bi maçtı
 
Geri
Üst Alt