- 4 Aralık 2009
- 14.096
- 10.499
- 2.498
Son yıllarda gördüğüm en manyak 2 takım herhalde. Erken final demek de kurtarmıyor.
Bu ikisini izlerken geleceğe dair ümidim kırıldı. Biz bir ömür şunların oynadığı futbolu oynayamayız. O futbolu oynayamadan da o kupa alınır mı bilemedim.
Bu ikisini izlerken geleceğe dair ümidim kırıldı. Biz bir ömür şunların oynadığı futbolu oynayamayız. O futbolu oynayamadan da o kupa alınır mı bilemedim.