CL 25/26 YF M:1 | PSG 5-4 Bayern Münih | MS | 28 Nisan | TRT 1

Son yıllarda gördüğüm en manyak 2 takım herhalde. Erken final demek de kurtarmıyor.

Bu ikisini izlerken geleceğe dair ümidim kırıldı. Biz bir ömür şunların oynadığı futbolu oynayamayız. O futbolu oynayamadan da o kupa alınır mı bilemedim.
 
Bunlar başka bir seviye biz ŞL'de son 16'dan devam. Adam olana çok bile.

Ligi kapatmaya devam edelim.
 
Kompany cezalıymış. Bayern’in oyununu etkileyecektir bence bu durum baya
 
Heyecan kasırgası. Öyle üst topçular var ki. Balon dor çekişmesine de sahne olacak.
 
Kötü bir eşleşme olma şansı yok futbola doyacağız
 
bu eşleşmeyi iki defa izleyecek olmak çok keyifli lakin atletico-arsenal teröristlerinden birinin finali bok edeceği gerçeği fena rahatsızlık veriyor
 
Maç trt1de, link aramayın

Yarınki maçta öyle
 
zaman geçmiyorrr
 
Geri
Üst Alt