Copa América Centenario Genel Başlığı

ClRhTnYWAAEypya.jpg
4f5779ba622448e7201ab04ddcbf78ef.jpg
 
Ula serro guldurdun gece gece ha ?

XT1033 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

belki karakter çok mükemmel değil belki liderlik özelliğide yok ama ben bu herifi seviyorum abi sahada duruşu topu alışı pası verişi çalımı koyuşu herşeyi insanı çoşturuyor canlı izlemek çok büyük keyif olurdu inş olur bir gün :)
 
Şili 5 dakikada Kolombiya'yı da patates etti,adamlar hayvan gibi basıyolar.
 
Şili ekstra işler yapıyor. Arjantinle oynayacakları final çok ilginç sonuçlara gebe olabilir.
 
Kolombiya aslında ilk 45 dk'da bi golü haketti de Bravo'ya takıldı.bi gollerine çok daha güzel maç olur
 
Kasırga varmış yalan olcak maç xd
 
2. Yarı ertelendi. Kasırga ihtimalinden ötürü tribünler boşaltıldı Şili - Kolombiya maçında
 
Hakem ikinci yarı başında kolombiyanın net penaltısını vermedi.5 dakika sonrada yalandan ikinci sarı kart oyuncu attı.Oyuncunun sarı kartı oldugundan haberi bile yok unutmuş resmen.Sonradan gördü kartı oldugunu.Şili o şekilde kazandı.Arjantin bunlara 3 tane atar.
 
3.lük maçı var bugün. ABD'ye bir daha verip veriştirelim de teselli olsun.
 
kolombiya üçüncü şili de şampiyon olur



totem yapıyorum
 
Geri
Üst Alt