Geçen yıl bu yayınları yüksek kalitede seyrediyordum, sezon sonunda kampanya yaptılar şimdiden alın daha ucuza alın dediler, aldım. Burada okuduklarımdan yanlış anlamadıysam (bazı sayfaları atladım) bu sene yüksek kaliteyi ayrı bir fiyat grubu yapmışlar. Nitekim web sayfalarından kontrol ettiğimde hesabım standart kalite gözüküyor.
Şimdi bu dolandırıcılık değil de nedir? Bana geçen yılın sonunda "bu sene sana sattığım A malını memnun kaldıysan önümüzdeki sezon için şimdiden satın al" diyor, ben de alıyorum ama sezon başladığında bir bakıyorum bana aynı malı satmamış başka malı satmış. ...... olmak için, öyle anılmak için bu iştah, bu azim nedir anlayamıyorum.
İnsanı daha da sinir eden müşteri hizmetlerinin 9-19.30 arası açık olması. Bir müşteri, müşteri hizmetlerini niye arar? Kimse maçların zaten bu saatten sonra başladığını, şikayet olacaksa bu saatten sonra olacağını düşünmüyor mu, yoksa problemlerin farkındalar da şikayetlerden kaçmak için bilerek mi böyle yapıyorlar?
Sent from my iPad using Tapatalk HD