- 26 Kasım 2012
- 179.181
- 241.226
- 5.688
Taşıma Hizmet Sözleşmesi | DHL eCommerce
7. Taşıyıcı “Adrese Teslim Kargo” olarak gönderilen gönderiyi adreste hazır bulunan kişiye teslim eder. Kimlik ibraz edilmediği ya da teslimat kodunun bildirilmediği durumlarda Taşıyıcı gönderiyi teslim etmeme hakkına sahiptir. Alıcı adresinde kimsenin olmaması durumunda, gönderinin adrese getirildiğine dair ihbar notu bırakılır ve gönderi varış birimine (Şube/Acente/Teslimat Noktası) geri getirilir. Varış birimine (Şube/Acente/Teslimat Noktası) geri getirilen Gönderiler 3 iş günü içerisinde Alıcı tarafından ilgili birime gidilerek teslim alınmalıdır. Aksi takdirde Gönderici’ ye bilgi verilerek çıkış birimine (Şube/Acente) iade edilir. Teslimat noktasına teslim edilen gönderiler, Alıcı tarafından teslim alınmalıdır.
rtaş derhal mng kargoya dava aç