Dursun Aydın Özbek İSTİFA!

İstifa et git artık yeter.
 
Otellerini aramaya devam etmeli taraftar.
Yada olmadi otellerine tasli sopali saldiri düzenlenmeli.
Bunun gibi adam müsveddeleri ancak o dilden anlar,kendi malina zarar geldi mi bakin görün nasil kaciyor.
Yok Polat gibi kongrede kovulacakmis falan,geciniz bunlari.Bu musmula suratliyi asla kovmaz kongre üyeleri cünkü kendisi liseli.
Rahmetli Canaydin bile defalarca secildi bu kongre tarafindan sirf liseli oldugu icin.
Tek care mallarina zarar vermek,gördügün yerde taciz etmek yoksa bunun baska türlü istifa edecegi falan yok.
 
Muşmula suratlı başkan bozuntusu.

Gesendet von meinem GT-I9195 mit Tapatalk
 
Yeni formasını böyle bir facia yaşadıktan sonraki gün satışa sunan pazarlama sistemine ne demeli? Amatör müsünüz kardeşim siz yahu. Nasıl yönetiyorsunuz koca şirketleri? Bu kadar mı başarısız olur bir Halkala İlişkiler planlaması?

https://twitter.com/GalatasaraySK/status/649499423945441281
 
Tum zamanlarin en çapsız Galatasaray başkanı!! Kaldığın her gün GS daha da küçülecek. Tez zamanda defolup gitmesi lazım!
 
Adamlara salak falan diyoruz da öyle bi zamanda Sneijder'in sözleşmesini uzattılar ki sanki bilerek bu zor duruma duseceklerini kestirmisler gibi beklettiler adamı. Bizde yedik canııımm. DEFOLUN. Sneıjderı gonderseydiniz sizi istifa bile kurtaramazdi.
 
Bir yol olmaz taraftardan, gitmiş hala Denizli istifa diyor gerizekalılar.

Bu hain gitmeden Galatasaray düzelmeyecek.
 
Denizliyi kovarak isler düzelecegini mi saniyor simdi bu ilyas salman kilikli herif?
Sorun sende ulan tipini sevdigimin muşmula suratli başkan bozuntusu!!
 
fft104mm3593513.jpg


The Başkhan
 
taraftar olarak denizlinin istifası sonrası yönetime karşı saldırıya geçmeliyiz sosyal medyada stadda heryerde bunları istifaya çağırmalıyız bunlar gitmeden başarı hayal. 2-3 ay bile kalmamalılar kaldıkları her dakika daha fazla bataklığa saplanıyoruz.
 
Geri
Üst Alt