Dursun Aydın Özbek İSTİFA!

Yapacak tek şey var.
Bu mu
şmulanin otellerini basip otellerine tasli sopali saldirilarla zarar vereceksin.
Bunun gibiler mallarina zarar geldigini görünce aninda basarlar istifayi.
Mal,mülk,zenginlik herzaman Galatasaraydan öncedir bunlar icin.
 
Denizli istifa edip yerine Klopp gelince altyapı çalışmalarıyla Galatasarayımız uçuşa geçecek asdjfk ...

Bu adam istifa etmeden teknik direktör konuşmayacağım ! Asıl sorun bunda,hala idrak edilemiyorsa kafa duvarlara vurula...
 
halının altını temizlemediğin sürece üstünü temizlesen ne olur bir denizli gider diğeri gelir bu çapsızı indirmek lazım başkanlıktan
 
Denizli istifa edip yerine Klopp gelince altyapı çalışmalarıyla Galatasarayımız uçuşa geçecek asdjfk ...

Bu adam istifa etmeden teknik direktör konuşmayacağım ! Asıl sorun bunda,hala idrak edilemiyorsa kafa duvarlara vurula...

maalesef taraftarımız hala teknik direktör fantezisinde
 
Bu capsiz araba da bile cimrilik yapip skodaya biniyor.


Gesendet von iPhone mit Tapatalk
 
Şimdi daha yüksek sesle DURSUN ÖZBEK İSTİFA!!
 
ulan ne çok istifa etmesini istediğimiz adamlar oluyor. Biri gidiyor diğeri geliyor. Ben yönetsem şu kulubü daha iyi yönetirim kesin
 
bu adam GS a başkan olabiliyorsa herkes olabilir..yoldaan adam çevirsen dursun kadaar başkanlık yapar..bu adama neden hiç tepki gösterilmiyor anlamıyorum..kötü olarak bildiğimiz adnan polat ve canaydınla aynı masad oturamaz dursun efendi..
 
Savunman ne işe yaradı, pehhhhh

D5803 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Sabitlenmeli hatta login sayfasında bile görünmeli bu adam gidene kadar bu başlık düşmemeli

__☆______☆_______☆_______☆__
Sent by Note 4, sponsored by Prandelli.
 
-Mali problemler nasıl aşılacak?

(DURSUN) "Bu soru tarzı artık değişmeli. Brezilya dizisi gibi oldu. Galatasaray'ın mali problemleri, hangi kanalı açarsan aç, orada Galatasaray'ın mali problemleri. Röportaj yaparken Galatasaray'ın mali problemleri. Galatasaray'ın mali problemleri yok. Gündem yaratmak için bunu soru şekline getirmeyin. 6 aydan beri bunu yönetiyoruz. 25 Ekim'de biz daha zor şartlarla geldik. Bir gün bile mali problem var diye ağladığımızı gördünüz mü? Demek ki yok. Çalıştık. Galatasaray bugünkü gazetede yine vardı. Değer açısından Avrupa'da 20'nci sırada en değerli Türk takımı."

https://www.gscimbom.com/forum/f29-...-transfer-yapilacaksa-iyisi-yapilacak-119676/
 
Geri
Üst Alt