Euro 2020 Elemeleri H Grubu H:10 | Andorra 0-2 Türkiye | MS | 17 Kasım | TRT 1

fenerden bjkdan oynayan herhangi biri var mı?
ulan en önemli silahımızı maestromuzu ömerimizi milli takıma hizmet etmesi için gururla gönderdik fakat bu fener bjk bu ülkeye neden hizmet etmiyor arkdaş neden hep kaçıyorlar görevden yeter artık!!!
gerçi fenerden ozan vardı sanırım ama olsa nolur olmasa nolur ozan yahu
 
kaan ayhan tam joker

stoper sağ bek ön libero

koy oynasın eleman
 
Ömere bak bi de 11de oynatmali diyenler var andorra karsisinda bile en zayif oyuncumuz
 
Orta sahanın ortasında Modric,Verratti karışımı.

5'linin solunda Alba, Marcelo karışımı.

Etti size Ömer Bayram.
Nazarımız değecek diye korkuyorum ama kuşkusuz bu sezonun şimdilik en büyük kazancı sen oldun. Devam aslanım

SM-J710FQ cihazımdan Gscimbom mobil uygulaması ile gönderildi
 
Adamların kalecisinin boyu 1,81 m stoperi Lima da 39 yaşında
 
ömer bayram ve nazım sangare ilk yarıya damga vuran isimler
 
ömer takıma döndüğünde kendisine hakettiği 10 numaralı forma verilmeli
 
Orta sahanın ortasında Modric,Verratti karışımı.

5'linin solunda Alba, Marcelo karışımı.

Etti size Ömer Bayram.
Nazarımız değecek diye korkuyorum ama kuşkusuz bu sezonun şimdilik en büyük kazancı sen oldun. Devam aslanım

SM-J710FQ cihazımdan Gscimbom mobil uygulaması ile gönderildi
Forum kariyerimde ilk defa birini engelleyecek duruma geldim. bu duruma geleceğimi hiç tahmin etmezdim ama her gün yaptığın onlarca boş yorumu okuyup hayattan soğumak istemiyorum artık yeter

ANE-LX1 cihazımdan Gscimbom mobil uygulaması ile gönderildi
 
Katılıyorum.
10 # Ömer Bayram...
Tamam çok çok iyi değil ama Belhanda'dan daha iyi.
images (8).webp
 
Geri
Üst Alt