Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Alper Altun

Haber ve Medya Sorumlusu
Yönetici
Administrator
Katılım
16 Haziran 2010
Mesajlar
201.784
Tepkime puanı
153.763
Puan
6.838
1630935407757.webp


FATİH TERİM

Doğum Yeri:
Adana
Doğum Tarihi: 4 Eylül 1953

Galatasaray ile 20 Kupa
UEFA Kupası:
2000
Süper Lig: 1997, 1998, 1999, 2000, 2012, 2013, 2018, 2019
Türkiye Kupası: 1999, 2000, 2019
Türkiye Süper Kupa: 1996, 1997, 2012, 2013, 2019
Emirates Cup: 2013
TSYD Kupası: 1998, 1999, 2000

Sözleşme Süresi: 14.07.2021-01.06.2024
Sosyal Medya Hesapları: Fatih TERİM (@fatihterim) • Instagram photos and videos
Fatih Terim (@fatihterim) on Twitter

Eski Konu : Fatih Terim | Teknik Direktör
 
Senin konuyu açman da çok manidar olmuş Sayın Alper.

Seven biri açsaydı bari =))
 
@Tayfun İnce
Diğer konu kapanmış
Hocayı uzun yıllardır eleştiriyorum ,zevkli oluyor zaten 🤣
Bize lüks ince ayar bakarsan ,camialar kendine ft ararken biz üstüne birde cayır cayır eleştiriyoruz.

temel sorun şu bence ,td de diretilmelimi ,sürekli yenilenmelimi?

Yıllar önce bu forumu süsleyen başlıklar devamlılık olsun bir hocaya 3,5 sene şans verin kardeşimcilerle doluydu
Ft başarı /yıl olarak saygıyı hakediyor.
Bu demek değilki maç maç ve genelde eleştirilemez.Tabiki de gömeceğiz,taraftarız biz.
Günün sonu onla yemekte ,burdan kaçtı,şunu yaptı yapmadı kadar basit değil.

Klüp bazında değil ama Türkiyede en iyi kadroyla çalışma hakkı Fatih Terimindir.
Bunu haketmiştir,oraya transfer buraya transfer işinin laf anlamında bokunu çıkarmamamk lazım.Herhalde elinde en iyi oyuncular olmak zorunda .Zaten klüp olarakta ben ömer mömee görmek istemiyorum ,ama geniş kadrado sen arap sermayesi sahibi değilsen ,oyuncu kuralları da varsa el mahkum barındırıyorsun bunları.

Verilen paralar ft nin sorumlusu değil,pazarlığı adam gibi yapsın yönetimler.Bizden başka başkan muhabbeti dönen futbol ülkeleri de belli.
Klübü sahibi gören fiorentino yasa berlisconi,becali tiplerini ayrı tutuyorum
 
Senin konuyu açman da çok manidar olmuş Sayın Alper.

Seven biri açsaydı bari =))
Ben nefret etmiyorum ki, ama cok seviyorum da diyemem. Ben kendisinin iyi olmasini istiyorum ki Galatasaray iyi olsun. Galatasaray iyi futbol oynamiyorsa tabi ki elestirecegiz kac yildir orada oturuyor bunun sorumlulugu da ona ait olacak elbet. Futbolda dun yoktur. O sebeple kendisini yenilemesi gerek, artik taraftarimiz sonuca degil ilk once sahadaki oyunun iyi olmasini istiyor. Bunu yapmasi gereken kisi de belli.

Yapamazsa zaten elestirilere katlanacak :)
 
Os aldırıp her mevkiyi halledip kayıtsız şartsız başarılı olma riskinemi girecek

Yoksa aldırmayıp başarısızlıkta suçu buraya yüklemeyi cebinemi koyacak 2 gün içinde görücez

Başarısızlığı geçtim artık niyetinide sorguluyucam

Bütün taraftarı trolleri gibi aptal zannediyo
 
Fatih Terim´i elestirmek bu isin dogasinda var... Ancak Fatih Terim´in gittikten sonra Galatasaray´in durumunun daha kötüye gitme ihtimalinin cok daha yüksek oldugunu görmeyen, en az zamaninda kara bulutlari hafif bir sis olarak algilayan Mustafa Denizli seviyesine gelmistir...
Terim´in 11 yilda yakaladigi sampiyonluk sayisini, kafadan atiyorum, Türkiye´de büyük kulüpler ortalama 30 yilda yakaliyordur... Adam bir sene sampiyon olamadiginda, futbolu unutmus, zamaninin gerisinde kalmis muhabetleri en az 20 senedir gündemi süslüyor...

Elbette ki Terim´in kariyerinin bitmesine de artik cok kalmadi zaten...
 
Kadrodaki 30 oyuncudan 29’unu kendisinin aldırmış olduğu hocamız. Dünyada başka hiçbir teknik direktör bu lükse sahip değil.
 
Hocamın Türk futbolunda repütasyonu iyice arttı. Malum şahıslara veda ettiğimiz an 2023 seçimlerinde TFF başkanlığına adaylığını koymalı.
 
Hoca Mohammedi Malatya daki bi Misirli oyuncu ile beraber kiraladiklari evdemi basmis la? Bi kac kez ikaz etmis galiba ama bizim MO party party, sonra basmis evlerinde bunlari. Buna kirilmis hoca galiba, Kadir oyle diyor

Ajans1905
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst Alt