Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Vay be buz adam Tuchel bile gülümseyerek Imparator’un doğum gününü kutluyor.
 
farul maçının özetini yeni izledim 02:21 deki olaya bak hoca vazgeç şu pas sevdasından kalenin içinde pas yaptırcaksın yakında yeter be ne inat varmış sende
 
Kadir çetinçalının dediklerine göre antrenörlükte geleceği olmadığının farkına varıp dedektiflik işlerine başlamış gibi
 
Taraftarı transfer obezi haline getirdi iyice sevgili hocamız. 25 m euro para harcamış yönetimin, orta sahaya 10 m euroya berkan ve cicaldauyu almış adamların, orta saha transferi yapmadı diye hain ilan edilmelerine ramak kaldı. Toplu şekilde kafayı yedi taraftarımız sağolsun
 
Hocama TFF başkanlığı yakışır artık. Tüm ipleri eline almalı. S. Yardımcı gibilerle uğraşmasın.
 
Hocamıza milli takım yolu göründü inşallah. Zaten yaşı gereği kulüp takımının temposunu kaldıramıyor. 2-3 ayda bir 1 hafta eşofmanlarını giyip 3 milyon öroyu almak daha cazip gelecektir zannımca.
 
Aldırdığı bu 10 adamın yarısını devre arası gönderip yerlerine yenisini isterse

Tepkiniz ne olurdu
 
O da bir ihtimal ama yarım sezon kendi takımıyla görelim

Kendi takımıyla mı :D Kadrodaki 30 oyuncudan 29unu kendi aldırdı, geçen sene de öyleydi. Dünyada daha fazla kendi takımı olan bir teknik direktör yok.

Bu taraftar bu yönetim gümbür gümbür bir Galatasaray görmeyi hak ediyor artık. Başkansa başkan, yönetimse yönetim, destekse destek... Ne isterse veriyoruz, yardımcı heyet istesin bu kulüp Avrupanın en iyisini getirir. Kondisyoner istese, analizci istese camia hemen baskıyı kurar haftasına gelir. 6 ay önce aldırdığı topçuları gönderip yerine yenisini alıyoruz. Bi zahmet artık bi top görelim ama di mi?
 
tayyip kendisini yine milli takima atayabilir

norvec macindan sonra milli takimda ft sesleri yükselir ve senol sutlanir

Gesendet von meinem SM-G965F mit Tapatalk
 
Evet hoca, gedson haric her sey alindi. He bi os + bir kaleci olsa cok güzel olurdu ama bu kadar da yeter

boey
Nelsson
PvA
Berkan
Gustavo
Cicaldau
Morutan
Halil
Baris

aldi yönetim.
 
istediğin transferler oldu neredeyse eksiksiz bir transfer sezonu geçirdin

olumsuz bir durumda ağlama ve ''hata benim'' de geç yeterli



teşekkürler...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst Alt