Formula 1 Takip Başlığı

Ferrari yine ne yaptı etti bok etti kendi adına yarışı. Hamilton şu hıyarlara güvenmeyi bırakmalı artık.
 
Mercedes = rb >>> ferrari > mclaren. Durum böyle resmen
 
Verso babaaaaa şahlanan eşşeklere eğitim verdi bugün. Verstappen F1 in ta kendisi :hat:
 
F1 in var olma sebebi :tbr: :tbr:

1782659080151.webp
 
bu rezil şeyi de izliyorlar vah benim gsclilerim vah
 
Toto Wollf, Red Bull'un hızı hakkında:"Bu beni hiç şaşırtmadı, çünkü Red Bull bir tarafa, ama bunu yapan Max Verstappen'di.

""Bana öyle geliyor ki Max, hangi araçta olursa olsun burada katıldığı her yarışı kazandı. Bu yüzden Spielberg onun en güçlü olduğu pistlerden biri. Araç da iyi performans gösteriyor gibiydi."
 
Hala anlamiyorsunuz, evet ise yariyor biraz ama Hadjar arkalarda savasirken Verstappen 1.'lige oynuyor. Kabul edelim ki adam cok iyi surucu iste.
Verso icin en iyilerden biri demeyen insanlar, ya sporu takip etmiyor haliyle bilmiyor ya da sevmedikleri icin gicikligina yapiyorlar buna suphe yok. Fakat versocular hatta genel olarak bir pilotun taraftarlari sunu anlamiyor hic bir pilot kullandigi aracin limitlerinin üstune felan cikamaz hurafeden baska bir sey degil bu. Verso butun buyuk sampiyonlar gibi hizli araci oldugunda galibiyete dominant araca sahip oldugunda da sampiyonluklara ambargo koymaya sürüyor. Ama dedigim gibi kullandigi arac yeterince hizli degilse naparsa yapsin gectim kazanmayi poduyuma bile cikamaz bu herkes icin gecerli
 
Geri
Üst Alt