- 5 Eylül 2014
- 84.192
- 69.854
- 4.393
suspuhahahhahhaha
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
suspuhahahhahhaha
Podiyum derken ilk 5 diyoruzFerrari yine ne yaptı etti bok etti kendi adına yarışı. Hamilton şu hıyarlara güvenmeyi bırakmalı artık.


Boyle dedikten sonra adamin 2. bitirmesiVerstappen redbull kariyerini redbull ring de bitirdi![]()
Hala anlamiyorsunuz, evet ise yariyor biraz ama Hadjar arkalarda savasirken Verstappen 1.'lige oynuyor. Kabul edelim ki adam cok iyi surucu iste.Redbullun upgradelari baya ise yaramis
Isin ilginci, Mercedes ile Red Bull araclarinin ayni seviyede oldugunu dusunenler var. Red Bull bariz geride, sadece Verstappen cok iyi suruyor. Red Bull cok iyi olsa, Hadjar da hep ilk 5'te yer alirdi.Verso babaaaaa şahlanan eşşeklere eğitim verdi bugün. Verstappen F1 in ta kendisi![]()
Hamilton daha bugün 1v1 de bu cöpün icinden gecti. Penalty penalty diye zirladi üstüneHala anlamiyorsunuz, evet ise yariyor biraz ama Hadjar arkalarda savasirken Verstappen 1.'lige oynuyor. Kabul edelim ki adam cok iyi surucu iste.
Yooo, batarya gucu sayesinde gecti geri. 1 tur sonra Verstappen viraji cok iyi alip koydu bu yasli herifeHamilton daha bugün 1v1 de bu cöpün icinden gecti. Penalty penalty diye zirladi üstüne
Verso icin en iyilerden biri demeyen insanlar, ya sporu takip etmiyor haliyle bilmiyor ya da sevmedikleri icin gicikligina yapiyorlar buna suphe yok. Fakat versocular hatta genel olarak bir pilotun taraftarlari sunu anlamiyor hic bir pilot kullandigi aracin limitlerinin üstune felan cikamaz hurafeden baska bir sey degil bu. Verso butun buyuk sampiyonlar gibi hizli araci oldugunda galibiyete dominant araca sahip oldugunda da sampiyonluklara ambargo koymaya sürüyor. Ama dedigim gibi kullandigi arac yeterince hizli degilse naparsa yapsin gectim kazanmayi poduyuma bile cikamaz bu herkes icin gecerliHala anlamiyorsunuz, evet ise yariyor biraz ama Hadjar arkalarda savasirken Verstappen 1.'lige oynuyor. Kabul edelim ki adam cok iyi surucu iste.