Galatasaray'ın Avrupa Ligi'ndeki rakibi FC Tobol !

Cevap: Galatasaray'ın Avrupa Ligi'ndeki rakibi FC Tobol !



Moskovadan bi arkadaş yazmıştı keşke moldova takımı olsaydı diye. aslında Moskovadan da gelebilirsiniz. Çelyabinsk şehrine uçak yada trenle gelirsiniz sonra Kostanaya kadar otobüsle. mesafe fazla uzak değildir.



Kostanay şehri hakkında azcık bilgiler:



Şehir küçük ama yeşildir, güzeldir. Taxi fiyatları çok komiktir. Yiyecek-içecek de cebe fazla vurmaz. Kostanayın kızları güzeldir ve şehirde kanımca kız daha çoktur erkek sayısına göre. Şehirde birçok sauna vardır. Ortalama fiyatı yaklaşık 25 YTL, saunaya isterseniz kızlar da aldırabilirsiniz. Rus kızlar genelde. saati 70 YTL. Kazak parası - Tenge. yaklaşık 1 YTL - 100 tenge
 
Cevap: Galatasaray'ın Avrupa Ligi'ndeki rakibi FC Tobol !



mg_9588.jpg
 
Cevap: Galatasaray'ın Avrupa Ligi'ndeki rakibi FC Tobol !



Bilgiler için Teşekkürler Kazak arkadaşlar..



Oradada buradada farklı bir galibiyet bekliyorum Cimbom'umdan. :007:
 
Cevap: Galatasaray'ın Avrupa Ligi'ndeki rakibi FC Tobol !



Bence en kısa yol Astana üzere, Air Astana yada THY uçakları hemen hemen her gün Astanaya kadar uçmaktadır. İstanbul-Astana uçak ile, Astana-Kostanay uçak yada otobüs ile devam edilebilir. Otobüs ile gelinse biraz macera olur ve sonraki zamanlarda iyi yada kötü hatıralar olarak kalır :D

Fakat İstanbul-Astana-Kostanay-Astana-İstanbul olarak Air Astana hava yollarından biletler alınsa daha da uygun fiyatlar çıkar, tahminım 700 usd gibi bir fiyat çıkar!!!



Gerekirse orada karşılayacak ve rehber edecek arkadaşları buluruz!!!
 
Cevap: Galatasaray'ın Avrupa Ligi'ndeki rakibi FC Tobol !



Aktöbeliler Ali Sami Yen'de!!!!
 

Ekli dosyalar

  • DSC03115111.webp
    DSC03115111.webp
    56,2 KB · Görüntüleme: 51
Cevap: Galatasaray'ın Avrupa Ligi'ndeki rakibi FC Tobol !



bizim takım Aktobe. son 4 yılda 3 defa şampiyon oldu. bizim ligde paralı bölgelerin takımları önde olur. Aktobe petrol bölgesinde o yüzden oyuncu maaşları da iyi. Tobolun da aslında finansal durumu iyi. örneğin takımın lider oyuncuları primleri saymazsak ayda 50 bin dolar maaş alırlar. Astanalı Lokomotiv takımı da öyle. Spartak Moskovanın eski 2 oyuncusunu aldılar Titov ve Tihonov, onların da maaşları bu fiyatın üstünde. bi de Dinamo Kievten Şatskihi aldılar geçenlerde.



anlaşılan kazak futbolunu küçümsememek lazım. iç sahada kolay kolay maç vermezler. bi de yazın çok sıcak olacak özellikle temmuz ayında.



biz arkadaşlarla kesin gideceğiz. ben hanımı ve oğlumu köye yollicam, kendim azcık bekar hayat yaşayacağım :)



Tobol - Kostanay vilayetindeki nehir adıdır. o tarafın manzarası güzeldir, biz maçtan sonra 1 gün oralarda takılacağız balık tutmaya gideceğiz. Türkiyeden sizler gelecekseniz elbet rehber olacaz buralarda.



dün akşam burda çalışan türklerle görüştüm, eğer onlar bi grup toplayabilirlerse otobüs kiralayacağız. böylesi daha iyi olur. çünkü aradaki mesafe 500 km. yaklaşık 10-12 saat yolumuz olacak. biz alışığız zaten, her sene gidip geliyoruz.



Koyu belirttigim yerdeki takim guzel oyuncular almislar. Kacinci bitirdiler ligi ?
 
Cevap: Galatasaray'ın Avrupa Ligi'ndeki rakibi FC Tobol !



Kostanay şehri hakkında azcık bilgiler:



Şehir küçük ama yeşildir, güzeldir. Taxi fiyatları çok komiktir. Yiyecek-içecek de cebe fazla vurmaz. Kostanayın kızları güzeldir ve şehirde kanımca kız daha çoktur erkek sayısına göre. Şehirde birçok sauna vardır. Ortalama fiyatı yaklaşık 25 YTL, saunaya isterseniz kızlar da aldırabilirsiniz. Rus kızlar genelde. saati 70 YTL. Kazak parası - Tenge. yaklaşık 1 YTL - 100 tenge



Abi naptın sen?
 
Cevap: Galatasaray'ın Avrupa Ligi'ndeki rakibi FC Tobol !



galatasarayın her yerde taraftarının olduğunu görmek çok hoş kazak arkadaşlarda çok yardımseverler gerçekten ben bile gitmek için heveslendim kazak arkadaşlara verdikleri ayrıntılı bilgiler için ayrıca teşekkür ederim
 
Cevap: Galatasaray'ın Avrupa Ligi'ndeki rakibi FC Tobol !



galatasarayın her yerde taraftarının olduğunu görmek çok hoş kazak arkadaşlarda çok yardımseverler gerçekten ben bile gitmek için heveslendim kazak arkadaşlara verdikleri ayrıntılı bilgiler için ayrıca teşekkür ederim



Heveslenmemek mümkün mü?



Duydunuz 25TL sauna, 70TL fıstık fiyatını coştunuz... :D:p
 
Cevap: Galatasaray'ın Avrupa Ligi'ndeki rakibi FC Tobol !



Tobollular ne düşünüyormuş acaba Galatasaray hakkında.Gerçi tedirginlik bellide .. :)
 
Cevap: Galatasaray'ın Avrupa Ligi'ndeki rakibi FC Tobol !



Tobollular ne düşünüyormuş, güzel soru!!!



https://soccer.host.kz/cgi-bin/ubb/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic;f=1;t=001369;p=32#000818 buradan onların düşüncelerini okuyabilirsınız (tabi ki rusça veya kazakça bilenler ;) )



Anlamayanlar için kısacası,



Tobolluların çoğu bu maçtan ümitli, hatta kuarada Galatasarayın çıkması yakında başlayacak ara transferde iyi forvet oyuncuların alınmasına vesile olacakmış. Ve ayrıca büyük külüplere tobol iyi oynuyormuş. Avusturyayi hatırlıyorlar, maç 1-0 bitmiş fakat o maç 2-0 veya 3-0 bitmesi gerekyordu oynadığı oyuna göre.



Taraftarların bir kısmı ise bu maçın kazanma şansı GS %100 - tobol % 0 olarak görüyorlar :D:D:D Şimdiden elendiler!!!
 
Cevap: Galatasaray'ın Avrupa Ligi'ndeki rakibi FC Tobol !



Kazak arkadaşların desteğini almak güzel. Galatasaray orada yanlız kalmamalı. :)
 
Cevap: Galatasaray'ın Avrupa Ligi'ndeki rakibi FC Tobol !



Tobollular ne düşünüyormuş, güzel soru!!!



https://soccer.host.kz/cgi-bin/ubb/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic;f=1;t=001369;p=32#000818 buradan onların düşüncelerini okuyabilirsınız (tabi ki rusça veya kazakça bilenler ;) )



Anlamayanlar için kısacası,



Tobolluların çoğu bu maçtan ümitli, hatta kuarada Galatasarayın çıkması yakında başlayacak ara transferde iyi forvet oyuncuların alınmasına vesile olacakmış. Ve ayrıca büyük külüplere tobol iyi oynuyormuş. Avusturyayi hatırlıyorlar, maç 1-0 bitmiş fakat o maç 2-0 veya 3-0 bitmesi gerekyordu oynadığı oyuna göre.



Taraftarların bir kısmı ise bu maçın kazanma şansı GS %100 - tobol % 0 olarak görüyorlar :D:D:D Şimdiden elendiler!!!



Eyvallah kardeş.Dedim belki birşeyler anlarım diye linke tıkladım o ne biçim alfabedir öyle :p Çeviri için sağolasın .. :)
 
Cevap: Galatasaray'ın Avrupa Ligi'ndeki rakibi FC Tobol !



Eyvallah kardeş.Dedim belki birşeyler anlarım diye linke tıkladım o ne biçim alfabedir öyle :p Çeviri için sağolasın .. :)



Önemli değil, önemli olanı GS'ımızın tobolu yenip onlara beraberlik bile vermemek!!!



Taraftarlık hayatımda 3-cü kere mutluluk yaşıyorum, birinicisi GS'in UEFA Kupasını kazanması, o zamanlar öğrenciydım ve Bahçelievlerde oturuyordum, İstanbulun çıldırdığını gördüm. İkincisi, Rivaldonun 90 dk.da müthiş frikiğine sevindim :D, fener o sene Avrupadan zero ile döndü. Ve şimdi tobolun GS'in eline düşmesi :D:D:D
 
Cevap: Galatasaray'ın Avrupa Ligi'ndeki rakibi FC Tobol !



Önemli değil, önemli olanı GS'ımızın tobolu yenip onlara beraberlik bile vermemek!!!



Taraftarlık hayatımda 3-cü kere mutluluk yaşıyorum, birinicisi GS'in UEFA Kupasını kazanması, o zamanlar öğrenciydım ve Bahçelievlerde oturuyordum, İstanbulun çıldırdığını gördüm. İkincisi, Rivaldonun 90 dk.da müthiş frikiğine sevindim :D, fener o sene Avrupadan zero ile döndü. Ve şimdi tobolun GS'in eline düşmesi :D:D:D



Hahaha. Birçoğumuzdan daha ' Galatasaraylı ' olduğun kesin usta.
 
Cevap: Galatasaray'ın Avrupa Ligi'ndeki rakibi FC Tobol !



Kazaklar dost sayılırlar Türklerle.O yüzden fazla fark atmamak gerekir.1-2 farklı galibiyetler ideal
 
Cevap: Galatasaray'ın Avrupa Ligi'ndeki rakibi FC Tobol !



Tobollular ne düşünüyormuş, güzel soru!!!



https://soccer.host.kz/cgi-bin/ubb/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic;f=1;t=001369;p=32#000818 buradan onların düşüncelerini okuyabilirsınız (tabi ki rusça veya kazakça bilenler ;) )



Anlamayanlar için kısacası,



Tobolluların çoğu bu maçtan ümitli, hatta kuarada Galatasarayın çıkması yakında başlayacak ara transferde iyi forvet oyuncuların alınmasına vesile olacakmış. Ve ayrıca büyük külüplere tobol iyi oynuyormuş. Avusturyayi hatırlıyorlar, maç 1-0 bitmiş fakat o maç 2-0 veya 3-0 bitmesi gerekyordu oynadığı oyuna göre.



Taraftarların bir kısmı ise bu maçın kazanma şansı GS %100 - tobol % 0 olarak görüyorlar :D:D:D Şimdiden elendiler!!!



Okudum bir kismini da umitliler . Galatsaray ve rijkarda karsi bi planli bi oyun sergilemeleri lazimmis . Evlerinde avatajli bi skor lazimmis falan filan. Bir de Istanbula gelis rotasi ne olucak felan Guricstan uzerinden mi felan konusuyolar. Kac kisi gelirse onlardan buraya :D
 
Cevap: Galatasaray'ın Avrupa Ligi'ndeki rakibi FC Tobol !



Ne alaka hocam ? :D



''Türkün de dostu Türktür, ama Türk Türke neden çok atıyor peki ?''



Bu dediğim diğer milletler için de geçerli. Allah ne verdiyse elimizden geleni yapmak zorundayız.
Kazaklar dost sayılırlar Türklerle.O yüzden fazla fark atmamak gerekir.1-2 farklı galibiyetler ideal
 
Cevap: Galatasaray'ın Avrupa Ligi'ndeki rakibi FC Tobol !



CEHENMEM'de yanacak ilk kurbanımıza üzülüyorum.:)
 
Geri
Üst Alt