Arshat Orazov
Yeni Üye
- 22 Haziran 2009
- 19
- 0
- 1.271
Cevap: Galatasaray'ın Avrupa Ligi'ndeki rakibi FC Tobol !
o maçtan sonra GS'ın Ankarada Gençlerle maçı vardı. dakika 85 Ultraslanla biz de coşmuştuk bu besteyle:
AVRUPAYA GİTTİ
BİZİ REZİL ETTİ
(devamını yazmıyım, moder arkadaşlar banlarlar beni)
Odessalı kardeş, Odessa fiyatlarını da bilirim. geçen sene Şerifle oynamıştık. Tiraspol zaten Odessaya yakın 3 saatlik mesafe var. tanışmıştık yaney sizin oraların güzellikleriyle, anlarsın ya
İkincisi, Rivaldonun 90 dk.da müthiş frikiğine sevindim, fener o sene Avrupadan zero ile döndü.
o maçtan sonra GS'ın Ankarada Gençlerle maçı vardı. dakika 85 Ultraslanla biz de coşmuştuk bu besteyle:
AVRUPAYA GİTTİ
BİZİ REZİL ETTİ
(devamını yazmıyım, moder arkadaşlar banlarlar beni)
Odessalı kardeş, Odessa fiyatlarını da bilirim. geçen sene Şerifle oynamıştık. Tiraspol zaten Odessaya yakın 3 saatlik mesafe var. tanışmıştık yaney sizin oraların güzellikleriyle, anlarsın ya