Galatasaray'ın Avrupa Ligi'ndeki rakibi FC Tobol !

Cevap: Galatasaray'ın Avrupa Ligi'ndeki rakibi FC Tobol !



İkincisi, Rivaldonun 90 dk.da müthiş frikiğine sevindim :D, fener o sene Avrupadan zero ile döndü.



o maçtan sonra GS'ın Ankarada Gençlerle maçı vardı. dakika 85 Ultraslanla biz de coşmuştuk bu besteyle:



AVRUPAYA GİTTİ

BİZİ REZİL ETTİ



(devamını yazmıyım, moder arkadaşlar banlarlar beni)



Odessalı kardeş, Odessa fiyatlarını da bilirim. geçen sene Şerifle oynamıştık. Tiraspol zaten Odessaya yakın 3 saatlik mesafe var. tanışmıştık yaney sizin oraların güzellikleriyle, anlarsın ya :)
 
Cevap: Galatasaray'ın Avrupa Ligi'ndeki rakibi FC Tobol !



bi tromso faciasi yaşamayalim da tekrardan..
 
Cevap: Galatasaray'ın Avrupa Ligi'ndeki rakibi FC Tobol !



Okudum bir kismini da umitliler . Galatsaray ve rijkarda karsi bi planli bi oyun sergilemeleri lazimmis . Evlerinde avatajli bi skor lazimmis falan filan. Bir de Istanbula gelis rotasi ne olucak felan Guricstan uzerinden mi felan konusuyolar. Kac kisi gelirse onlardan buraya :D



Usta, bunlar geçen sene deplasmana Gürcistan'a gitmişler, işte acaba aynı olur mu diye soruyorlar. Ne alaka desem, ASY'nin nasıl yandığını görmediler!!!!

Adamlar bizim stada gelip şaşırıyorlar, birde ASY'ni bir görse!!!



Neyse, bu arada Kazakistan kupasında (Türkiye Fortis Kupası gibi) tobol kendi sahasında ligde 9-cu sırada bulunan Taraz takımına 2-0 yeniliyorlar!!!



Güle güle tobol!!!!!
 
Cevap: Galatasaray'ın Avrupa Ligi'ndeki rakibi FC Tobol !



o maçtan sonra GS'ın Ankarada Gençlerle maçı vardı. dakika 85 Ultraslanla biz de coşmuştuk bu besteyle:



AVRUPAYA GİTTİ

BİZİ REZİL ETTİ



(devamını yazmıyım, moder arkadaşlar banlarlar beni)



Odessalı kardeş, Odessa fiyatlarını da bilirim. geçen sene Şerifle oynamıştık. Tiraspol zaten Odessaya yakın 3 saatlik mesafe var. tanışmıştık yaney sizin oraların güzellikleriyle, anlarsın ya :)



Ah tıy kakoy :) Odessanin ustune tanimam o konuda. Moskova gormek nasip olmadi bakalim egemen renktas oralarda İnsallah bi gun yolumuz duser.
 
Cevap: Galatasaray'ın Avrupa Ligi'ndeki rakibi FC Tobol !



Usta, bunlar geçen sene deplasmana Gürcistan'a gitmişler, işte acaba aynı olur mu diye soruyorlar. Ne alaka desem, ASY'nin nasıl yandığını görmediler!!!!

Adamlar bizim stada gelip şaşırıyorlar, birde ASY'ni bir görse!!!



Neyse, bu arada Kazakistan kupasında (Türkiye Fortis Kupası gibi) tobol kendi sahasında ligde 9-cu sırada bulunan Taraz takımına 2-0 yeniliyorlar!!!



Güle güle tobol!!!!!



Uefa mansetine cikmislar ona da cok seviniyolar sanirsam :)
 
Cevap: Galatasaray'ın Avrupa Ligi'ndeki rakibi FC Tobol !



Aynen, bu salakların tek tesllileri o işte, yok UEFA websitesine manşet oldular, yok 350 en iyi Avrupa takımı listesine girdiler. Aynı fener gibi işte :D:D:D



bi de İntertoto kupasını almışlar. UEFA.coma manşet olmuşlar. bu yani çok sevindikleri şeyler. bütün Kazakistan da bunlara hep acır. zaten herkes Tobolu tutacaktır, geçen sene Golden Matchta da zaten bütün KZ onları tutmuştu. hatta TV spikeri bile top bizim taraftayken "top rakip sahasında filan" demiş. Tobol-GS maçından sonra KZ halkı bizden daha çok nefret edecektir. bi de İstanbulda bizim çocuklar da bir pankart-bomba patlatırlar. Umrumuzda değil kim nefret ederse etsin.
 
Cevap: Galatasaray'ın Avrupa Ligi'ndeki rakibi FC Tobol !



bi tromso faciasi yaşamayalim da tekrardan..



Tromso maçı aslında çok da facia sayılmamalı.Tromso Norveç ligi takımı.Norveç futbolu milli takımlar bazında Avrupa'nın orta klas ülkelerinden biridir.Norveç liginden Rosenborg özellikle 90'lı yıllarda Avrupa'nın kalburüstü takımlarından biriydi.Tromso da o ligin üst sıralarında olan bir takım.Ayrıca sahanın ne kadar rezil durumda olduğu da ortadaydı.O statta Chelsea bile kaybetmiş.O sezon bizim daha liglerin 3.-4. haftası oynanırken Norveç Ligi'nde 2. yarı maçları oynanıyordu.Yani oturmuş sezona hazır bir takımla,yeni teknik direktörüyle yeni bir sistem deniyen ve sezona yeni başlamış bir takımın mücadelesinden galip ayrılan Tromso oldu.Çek Ligi'nin Sigma Olomouc takımına 7-1 yenilmek,Fransız Cannes'e 4-0 ve 5-1 mağlup olarak elenmek Tromso yenilgisinden çok daha büyük faciadır..
 
Cevap: Galatasaray'ın Avrupa Ligi'ndeki rakibi FC Tobol !



Tromso yenilgisinin hiç bir açıklaması olamaz...o konu hakkında artık konuşmayalım...ama geçmişten dersler alarak yeni yeni kupalara talip olmalıyız...tobol belki galatasaray'dan hayli zayıf görünebilir fakat onların da yenilgiyi kabullenip çıkmayacaklarını artık kafamızın içine sokalım...oynamadan hiç bir maç kazanılmaz!
 
Cevap: Galatasaray'ın Avrupa Ligi'ndeki rakibi FC Tobol !



Arkadaşlar maçı yabancı hangi kanal veriyor?
 
Geri
Üst Alt