GSC Haber GSCimbom iOS Özel Uygulaması Yayında!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Gs yönetimi gibi Gsc yönetimi de mi calismiyor arkdslr kac gün oldu küme düssek haberimiz olmicak Gscsizlik den
 
almanya app storeda bulunmuyor la bu

@murgan
 
yıllık 100 dolar market ödemesi var diyoruz hala mırın kırın ediyonuz :D
Pamuk eller cebe arkadaşlar. Uygulama isteyenler 10'ar euro ateşlesin
 
Uygulama yeniden mağazada.

IMG_7830.webp
 
Kullanıyorum lakin bildirimleri alamıyorum. Onun dışında sorun yok.
 
Kullanıyorum lakin bildirimleri alamıyorum. Onun dışında sorun yok.

Bu kronik bir problem ve Tapatalkla alakalı, forumla alakalı olsa browser üzerinden girişlerde de aynı durum yaşanmalı, veri senkronizasyonuyla alakalı problemler var Tapatalk tarafında, uygulama da Tapa tabanlı olduğu için çözebileceğimiz bir şey değil. Düzenli çerez temizliği yapmakla biraz önüne geçebilirsin.
 
ben giris yapamiyorum olmuyor
 
App store’da tekrar aktif gözüküyor uygulama koşun
 
Gerçi görevli arkadaşların haberi vardır mutlaka ama ben yine de aldığım hatayı göndereyim dedim

Kolay gelsin
76a9f0d68ff28ddc6696ba2bfa4cefee.jpg


ALP-L29 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Gerçi görevli arkadaşların haberi vardır mutlaka ama ben yine de aldığım hatayı göndereyim dedim

Kolay gelsin
76a9f0d68ff28ddc6696ba2bfa4cefee.jpg


ALP-L29 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Acılısta boyle bi uyarı veriyor bugun

Ekli dosyayı görüntüle 160689

Android'de de benzer bir uyari geliyor uygulamaya girmeye calisinca.
Problem çözüldü arkadaşlar kullanabilirsiniz.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst Alt