Hadi Öpüşün, Barışın Başlığı

@Ali Rıza DEMİR in benden özür dilemesini bekliyorum. İnsan yarışmada 1 puan vermez mi? :)

@Levent Kolpgün konu nedir bilmiyorum ama namusuna falan dil uzatmadıysa küçük büyüğe geldiğinde büyük büyüklüğünü göstermelidir bence… bize de vesile olmak düşer…
 
Levent abi ile bir sonucaa varamadik. Simdilik daha fazla zorlamadan en sevdigim ikinci abim @Suat Kara dan aff dilemek istiyorum.

Onu etiketleyebilir misiniz?
 
Geri
Üst Alt