Sinan Arslan
Büyük Kaptan
- 22 Kasım 2008
- 24.750
- 158
- 1.463
Cevap: #20 Juan Pablo Pino
Bence harika bir oyuncu ben çok beğendim.
Bence harika bir oyuncu ben çok beğendim.
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Adam daha 30 dakika gibi bir süre oynadı, kötü diyen haindir.
Bu muydu iyi transfer? Oyun zekası dos santos'tan daha kötü.Sadece hızla olmaz bu işler.Kewell oyun zekasıyla bitirdi işi.Keita'nın onda biri etmez bu adam.Monaco gibi bir takımda bile oynayamayan bizde nasıl oynasın.
Hemen pesin fikirli olmayalim. Adam ilk defan taraftar karsisina cikti. kondisyon durumu iyi olsaydi hoca zaten ilk 11'de gorev verirdi. 2-3 mac sabredelim bence.
Bu muydu iyi transfer? Oyun zekası dos santos'tan daha kötü.Sadece hızla olmaz bu işler.Kewell oyun zekasıyla bitirdi işi.Keita'nın onda biri etmez bu adam.Monaco gibi bir takımda bile oynayamayan bizde nasıl oynasın.
Ne yani 30 dakikada mı anladın adamın Oyun zekasının kötü olduğunu.Adam yeni takımıyla yeni arkadaşlarıyla belkide ilk defa böyle bir seyircinin karşısında oynuyor.İlk maçtan birşey dememek lazım.İlerki zamanlarda ne olduğunu daha iyi anlarız.