# Kim Källström

Cevap: # Kim Kallström



Sizin kafanızda nedense Lyon'un Kalström'ü satacağına/satmak istediğine dair bir fikir oluşmuş. Yoksa hiç kimse sözleşme uzatılmasını durduk yere transfer stratejisi olarak yorumlamaz. Eğer Lyon veya Kalström'ün ayrılmak isteyebileceğine dair bir ek bir bilginiz, tahmininiz varsa ne ala ama havadan "sözleşmeyi bonservisle satmak için yenilemişlerdir" demek çok mantıksız. Atıyorum, Lyon onun yerine daha iyi veya yıldız birini alacak gibi görünüyordur, taraftarla veya teknik direktörle arası iyi değil gibidir, performansı hayal kırıklığı yaratmıştır falan anlarım ama siz böyle bilgiler vermeden "bence onlar sözleşmeyi stratejik olarak uzattı" deyince manasız oluyor.



Elbette parasını verdiğiniz zaman oyuncu gelebilir, ancak iki taraf yakın ücret veriyorsa, şimdiki kulübü "gitmen işimize gelir" demiyorsa, o kulüpte forma bulmakta sıkıntı çekmiyorsa ve mutluysa tabi ki iki takım arasından daha göz önünde olanı tercih eder. Üstelik Şampiyonlar Ligi faktörü de varsa kesin onu tercih eder.



Durumlar böyleyken ve ayrılması için verdiğim örnekler gibi sebepler yokken bir oyuncuyu transfer etmek için birincisi takımını ikna etmek için en azından 8-9m civarında görünen bonservis bedelini, hatta belki de daha fazlasını ödemek, ikincisi oyuncuyu ikna etmek için oradan aldığına fark yaratan bir ücret teklif etmeniz gerekir. Bizde de öyle bir ekonomik güç yok gibi bu sene.



Tekrar ediyorum, ben "imkansız" demiyorum. Adamın gün yüzüne çıkmamış sorunları olabilir, Lyon ikinciliği başarısızlık olarak algıladığından yerine çok daha iyisini almaya çalışıyor olabilir, teknik direktörle arası açılmış olabilir, adamın Türk kız arkadaşı olabilir, yüzlerce sebep olabilir, veya Galatasaray sandığımızdan zengin olabilir ve parayı bastırıp alabilir ancak yukarıdakiler de gözde büyütme değil, transfer gerçekleridir ve bu tarz şartlar oluşmadan oyuncunun gelmesini ummak gerçekçi değildir.



Lyon'u 3-5 senedir düzenli olarak takip ederim. Özellikle transfer stratejileri sizin sandığınız gibi "sorun yoksa benim içinde sorun yok" mantalitesi ile değildir. Lyon kısa sürede büyük takım olma unvanına kavuşma sebebi de bu mantaliteden uzak bir görünüm çizmelerinden dolayıdır. Lyon her ne kadar bu sene şampiyonlar liginde yarı final oynasa da onlar için bu son 2 sezon başarısız geçmiştir. Bu yüzden yeni bir yapılanmaya gideceklerini düşünüyorum. Zaten yeni teknik direktör arayışlarına girdiler. Bu durumdan rahatlıkla anlayabiliriz, yeni hoca yeni kadro; yeni kadro, yeni yapılanma demek olduğunu...



Kallström meselesine gelirsek; ben bize geleceğini zaten düşünmediğimi söyledim. Ama siz bize gelemez, bize niye gelsin? gibi kendi takımınızı yerici sözler söyleyince kendi fikrimi ortaya koymak istedim. Yeni gelecek hocanın Kallström'ü istememe durumu olabilir. Lyon'da para vererek aldığı bir oyuncuyu bedavaya kaptıracak kadar umursamaz bir kulüp değildir. Gidecekse bile para kazandırarak gitmesini ister. Ben baştan beri sizin yaptığınız gibi varsayımlarla konuşuyorum. Sanırım sizin için sorun yaratan nokta da söylemlerimin değişmez olduğunu düşünmenizden kaynaklanıyor.
 
Cevap: # Kim Kallström



herkes çok güzel yorumlamalar yapmış..



ama sonuçta şu bir gerçek herkesin ortak payda da ki düşüncesidir sanırım "gelme ihtimali düşük eğer gelirse galatasarayın büyük başarısıdır"
 
Cevap: # Kim Kallström



Aslında teknik direktör tarafından istenmezse, Elano'nun parası ile alabiliriz. Kallström'e de Elano'nun aldığı parayı veririz, olur biter. Tabi olasılık düşük.
 
Cevap: # Kim Kallström



Lyon'u 3-5 senedir düzenli olarak takip ederim. Özellikle transfer stratejileri sizin sandığınız gibi "sorun yoksa benim içinde sorun yok" mantalitesi ile değildir. Lyon kısa sürede büyük takım olma unvanına kavuşma sebebi de bu mantaliteden uzak bir görünüm çizmelerinden dolayıdır. Lyon her ne kadar bu sene şampiyonlar liginde yarı final oynasa da onlar için bu son 2 sezon başarısız geçmiştir. Bu yüzden yeni bir yapılanmaya gideceklerini düşünüyorum. Zaten yeni teknik direktör arayışlarına girdiler. Bu durumdan rahatlıkla anlayabiliriz, yeni hoca yeni kadro; yeni kadro, yeni yapılanma demek olduğunu...



Kallström meselesine gelirsek; ben bize geleceğini zaten düşünmediğimi söyledim. Ama siz bize gelemez, bize niye gelsin? gibi kendi takımınızı yerici sözler söyleyince kendi fikrimi ortaya koymak istedim. Yeni gelecek hocanın Kallström'ü istememe durumu olabilir. Lyon'da para vererek aldığı bir oyuncuyu bedavaya kaptıracak kadar umursamaz bir kulüp değildir. Gidecekse bile para kazandırarak gitmesini ister. Ben baştan beri sizin yaptığınız gibi varsayımlarla konuşuyorum. Sanırım sizin için sorun yaratan nokta da söylemlerimin değişmez olduğunu düşünmenizden kaynaklanıyor.



Dikkat ederseniz ben "Neden gelsin?" diyen kişi değilim, dolayısı ile takımı küçümseme durumum yok. Ben sadece sizin "Neden gelmesin?" demenizden sonra gelmemesine neden olabilecek gibi görünen sebepleri sıraladım. Şimdi o sebeplere şunu da ekliyorum. Takımı satmaya niyetliyse bile Kalström için bizim vereceğimiz parayı verebilecek başka takımlar da çıkma ihtimali yüksek ve bunlar arasında yine daha göz önünde, daha Avrupai ve yine Şampiyonlar Ligi'nde oynayacak takımlar da olabilir, bu durumda da orayı tercih edecektir kendisi. Çok zor transfer ve takımı ikna etsek bile oyuncuyu ikna etmek her açıdan zor olur. Aldığı parayı da az önce arkadaş açıklamış zaten.



Ben sizin söylemleriniz değişmez diye düşünmedim. Sadece yeteri kadar açıklayıcı değil diye düşündüm. Birincisi ilk mesajlarınızda Lyon'u takip ettiğinizi ve yeni bir yapılanmaya gideceğine inandığınızı söylemediniz, bu sebeple Kalström'ün sözleşmesini transfer stratejisi olarak uzattıklarını söylemeniz havada kalmıştı. İkincisi bilgi vermeden "neden gelmesin?" veya "abartıyorsunuz" tavrına girince transferi bizim bildiğimiz tüm zorluklara rağmen gayet olabilecek bir transfer olarak gördünüz gibi anlaşıldı. Sanırım siz benim "neden gelsin?" diyen kişi olduğumu sandığınız için "tamamen imkansız" ve "unutun" sığlığında yorum yaptığımı zannettiniz. Ki öyle düşünmem, geçen sene Inter'in ilgilendiği ortaya çıkmadan önce Sneijder'in bile gelebileceğini ummuş biri olarak Galatasaray'ı küçümsemem. Tek fark o zaman ciddi takımlar ilgilenmediği sürece Sneijder'in gelebileceği şartlar az çok var gibi ummuştum. Ancak şimdi daha az kariyerli bir oyuncu olmasına rağmen Kalström'ün gelmesi için şartların şimdilik oluşmadığını düşünüyorum. Yine de söylediğiniz Lyon'un yeniden yapılanma durumu umudu artırabilecek bir durummuş.



Son olarak şunu söylemek isterim. Bence bu sene para kozumuz olmadığına göre Lyon'dan ayrılan ve başka önemli talipleri olabilecek bir oyuncu için elimizdeki tek koz Rijkaard ve belki Hiddink. Neden Hiddink demeyin, elbette etkisi küçük olacak ama Hiddink'in önümüzdeki yıllar Türkiye Ligi'ni takip edecek olması ligin göz önündeliğini az da olsa artıran bir faktördür. Fakat bu iki faktör de malesef bu sene pek yeterli değildir.
 
Cevap: # Kim Kallström



sp5.jpg
 
Cevap: # Kim Kallström



bu arada cris 4.2milyon euro alıyormuş yıllık :eek:
 
Cevap: # Kim Kallström



Duyumların bir yaptırımı yok mu yahu. Önceden duyum vermek yasaktı geliba. İşin ilginç hep böyle oluyor. Bir kişi duyum verince ardı arkası kesilmiyor.
 
Cevap: # Kim Kallström



tam aradığımız bir ön libero ama çok zor bir trasnfer ancak Galatasarayın fransız kulüpleri ile olan sıcak diyalogları belki bu oyuncuyu getirme konusunda ön ayak olabilir,elbetteki düşük bir ihtimal ancak elano giderse kallstrom gelebilir..
 
Cevap: # Kim Kallström



tam aradığımız bir ön libero ama çok zor bir trasnfer ancak Galatasarayın fransız kulüpleri ile olan sıcak diyalogları belki bu oyuncuyu getirme konusunda ön ayak olabilir,elbetteki düşük bir ihtimal ancak elano giderse kallstrom gelebilir..



Bu yazdıklarında ciddi misin? Bir fanzin yazarı olarak facia işlere imza atıyosun.



1) Fatih Terim

2) Kallström



Hadi hayırlısı.
 
Cevap: # Kim Kallström



tam aradığımız bir ön libero ama çok zor bir trasnfer ancak Galatasarayın fransız kulüpleri ile olan sıcak diyalogları belki bu oyuncuyu getirme konusunda ön ayak olabilir,elbetteki düşük bir ihtimal ancak elano giderse kallstrom gelebilir..



Kallström ön libero değildir.
 
Cevap: # Kim Kallström



tam aradığımız bir ön libero ama çok zor bir trasnfer ancak Galatasarayın fransız kulüpleri ile olan sıcak diyalogları belki bu oyuncuyu getirme konusunda ön ayak olabilir,elbetteki düşük bir ihtimal ancak elano giderse kallstrom gelebilir..



Kallstrom ön libero değil ki :)
 
Geri
Üst Alt