Kokoreç mi? Döner mi?

Kokoreç mi? Döner mi?


  • Kullanılan toplam oy
    87
Großkreutz'a sordum, döner dedi.

Qonu qilit.
yukari.png
 
Burda var bahsettiğin biyer, Bodrum'un sağlam dönercilerindendir lakin tesekküre cevap vermemenin yanında döner almadan da olsa hayırlı işler dediğinde ona da cevap vermeyip babasını vurmuş gözüyle bakmaktadırlar.

memur gibi çalışma saatleri olan bi müessesedir aynı zamanda. sabah 8 aksam 4-5 gibi kapatır çıkarlar. Hafta sonu tatil. Ama 1957den beri iş yapmaktadırlar.

1957'den beri ayakta kalmalarından belli zaten, helal olsun adamlara.

Benim tarif ettiğimin bir tık üstü kalitedeymiş orası :D
 
Kokoreç , bumbar , paça , kelle , midye gibi tatmayanların iğrendiği tadanların ise vazgeçmediği lezzetleri ancak yiyen bilir ...
bugün arkadaşlarla paçaya gittik sarmısaklı limonlu maydanozlu dumanı üzerinde ...yok böyle bir zevk :)
 
Gelen yoğun tepkiler sonucu görseli değiştirdim. :D Mutlu musun şimdi abi?

Teşekkür ederim, hatasından dönebilen insana; erdemli insan denir. Büyüksün Aslan :hat:

İşte bak bunlar hep yarışmasızlıktan oluyor, sahi niye yapılmıyor hiç yarışma ?
 
Bagirsagi nasil yiyorsunuz ya?
 
1957'den beri ayakta kalmalarından belli zaten, helal olsun adamlara.

Benim tarif ettiğimin bir tık üstü kalitedeymiş orası :D

vala yalan yok sağlam döner yapıyorlar. Piyasaya ayak uydurup tavuk falan da yapmıyorlar. Aksama kadar sadece et döner tabak ve ekmek arası olarak servis var. Sıra oluyor yemin ediyorum :D Bana git 30dk snra gel dediklerini biliyorum yaz zamanında. Yer olarakta garajın ordalar zaten. İsmini de vereyim de gelirseniz uğrarsınız. Çakır Ali diye :D
 
t*sak yiyenlerde var öyle deme bence. :D

edit: kendim gibi yazmışım sevmem yemedim yiyeceğimi de düşünmüyorum. (acıklama girmek istedim araya) :D

İkidir argo kelimeler kullanıyorsun Fatih. Raporladım. Umarım en kısa zamanda gereken yapılır. :D
 
vala yalan yok sağlam döner yapıyorlar. Piyasaya ayak uydurup tavuk falan da yapmıyorlar. Aksama kadar sadece et döner tabak ve ekmek arası olarak servis var. Sıra oluyor yemin ediyorum :D Bana git 30dk snra gel dediklerini biliyorum yaz zamanında. Yer olarakta garajın ordalar zaten. İsmini de vereyim de gelirseniz uğrarsınız. Çakır Ali diye :D

Aklımda bulunsun, yorumlarına baktım da saatlerce beklemekten falan bahsediyorlar, enteresan :D

https://tr.foursquare.com/v/çakır-ali/4ed6150f0e61cbb93952b3fc
 
Teşekkür ederim, hatasından dönebilen insana; erdemli insan denir. Büyüksün Aslan :hat:

İşte bak bunlar hep yarışmasızlıktan oluyor, sahi niye yapılmıyor hiç yarışma ?

Diktatörümüz sn. Yıldırım bir süre yarışmaya ara verilecek dedi. Bu kararından vazgeçmediği takdirde muhtemelen kellesi tarihin tozlu sayfalarına karışacak.
 
Büyük lezzeti kaçırıyosun şöyle bol içki tüketip, ağız içi uyuşukluğunu hissettiğinin hemen akabinde bol baharatlı acılı bi kokorec denemeni tavsiye ederim.
Vallah Fatih bizim burada kokoreç bulmak kolay değildir herhalde :D

Geçen hafta mesela doğum gününe gitmiştim gece de acıktım arkadaşla ya McDonalds'a gidecektik ya da dönerciye bizde dönerciye gittik güzel bir döner tabağı yaptırdık o halimizle öyle iyi geldi ki. Dünyalar benim oldu o an o kafayla :D

Türkiye ye geldiğimde belki içtikten sonra bir defa denerim bakalım :)

Kuzenim çoğu kez ikna etmeye çalıştı Adanadayken. Zaten her yerde kokoreç ve şırdancı var. Bu arada şırdanı da denemedim daha :D

Bu arada bir kere şırdancı bir abiden azar yemiştim şırdan almadığım için kuzen aldığında.

Gesendet von meinem GT-I9195 mit Tapatalk
 
Son düzenleme:
İkidir argo kelimeler kullanıyorsun Fatih. Raporladım. Umarım en kısa zamanda gereken yapılır. :D

nası olsa bize gelecek kardes olsun varsin ne diyeyim yani testis mi diyelim :D

Aklımda bulunsun, yorumlarına baktım da saatlerce beklemekten falan bahsediyorlar, enteresan :D

https://tr.foursquare.com/v/çakır-ali/4ed6150f0e61cbb93952b3fc


baya beklediğimi de bilirim aç aç :D ne eti kullanıyorlar bilmiyorum ama lezzet şahane. :D
 
Dostum,o döner değil.Ekmek arası tavuk kızartması koymuşsun.
Sorunun cevabı İskenderunlu olarak döner.

İskenderun mu memleket?

Aslen bende oralıyımda pek bulunmuşluğum yok. Sarımsak soslu lavas döner yapıyorlar orda. Şahane lezzet oda. Muğla'da tüketmiştik okul döneminde bol miktarda. Patates kızartması falan da koyuyorlar. İçinde döner yok kadar az biliyosun ama o sos şahane bi hale getiriyor durumu :D
 
Geri
Üst Alt