Fikri Emin
Parçalı Üye
- 18 Temmuz 2013
- 3.200
- 2
- 728
Großkreutz'a sordum, döner dedi.
Qonu qilit.
Qonu qilit.
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Burda var bahsettiğin biyer, Bodrum'un sağlam dönercilerindendir lakin tesekküre cevap vermemenin yanında döner almadan da olsa hayırlı işler dediğinde ona da cevap vermeyip babasını vurmuş gözüyle bakmaktadırlar.
memur gibi çalışma saatleri olan bi müessesedir aynı zamanda. sabah 8 aksam 4-5 gibi kapatır çıkarlar. Hafta sonu tatil. Ama 1957den beri iş yapmaktadırlar.
Gelen yoğun tepkiler sonucu görseli değiştirdim.Mutlu musun şimdi abi?

1957'den beri ayakta kalmalarından belli zaten, helal olsun adamlara.
Benim tarif ettiğimin bir tık üstü kalitedeymiş orası![]()
Bagirsagi nasil yiyorsunuz ya?
t*sak yiyenlerde var öyle deme bence.
edit: kendim gibi yazmışım sevmem yemedim yiyeceğimi de düşünmüyorum. (acıklama girmek istedim araya)![]()
vala yalan yok sağlam döner yapıyorlar. Piyasaya ayak uydurup tavuk falan da yapmıyorlar. Aksama kadar sadece et döner tabak ve ekmek arası olarak servis var. Sıra oluyor yemin ediyorumBana git 30dk snra gel dediklerini biliyorum yaz zamanında. Yer olarakta garajın ordalar zaten. İsmini de vereyim de gelirseniz uğrarsınız. Çakır Ali diye
![]()
Evet beyler, can boğazdan gelir demişler.Sizce hangisi daha lezzetli?
Kokoreç
![]()
Döner
![]()
Teşekkür ederim, hatasından dönebilen insana; erdemli insan denir. Büyüksün Aslan
İşte bak bunlar hep yarışmasızlıktan oluyor, sahi niye yapılmıyor hiç yarışma ?
Vallah Fatih bizim burada kokoreç bulmak kolay değildir herhaldeBüyük lezzeti kaçırıyosun şöyle bol içki tüketip, ağız içi uyuşukluğunu hissettiğinin hemen akabinde bol baharatlı acılı bi kokorec denemeni tavsiye ederim.
Mehmet Arslaner işler iyice karıştı.Dostum,o döner değil.Ekmek arası tavuk kızartması koymuşsun.
Sorunun cevabı İskenderunlu olarak döner.
İkidir argo kelimeler kullanıyorsun Fatih. Raporladım. Umarım en kısa zamanda gereken yapılır.![]()
Aklımda bulunsun, yorumlarına baktım da saatlerce beklemekten falan bahsediyorlar, enteresan
https://tr.foursquare.com/v/çakır-ali/4ed6150f0e61cbb93952b3fc
Dostum,o döner değil.Ekmek arası tavuk kızartması koymuşsun.
Sorunun cevabı İskenderunlu olarak döner.
@Mehmet Arslaner işler iyice karıştı.Ekmek arası tavuk kızartması mı bu?