- 9 Ağustos 2011
- 59.437
- 34.131
- 3.408
@Mehmet Arslaner işler iyice karıştı.Ekmek arası tavuk kızartması mı bu?
soğuk sandvice benziyor.
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
@Mehmet Arslaner işler iyice karıştı.Ekmek arası tavuk kızartması mı bu?
Valla bilemedim, ikircikteyim![]()
Tavuk döner gibi geldi bana.
Vallah Fatih bizim burada kokoreç bulmak kolay değildir herhalde
Geçen hafta mesela doğum gününe gitmiştim gece de acıktım arkadaşla ya McDonalds'a gidecektik ya da dönerciye bizde dönerciye gittik güzel bir döner tabağı yaptırdık o halimizle öyle iyi geldi ki. Dünyalar benim oldu o an o kafayla
Türkiye ye geldiğimde belki içtikten sonra bir defa denerim bakalım
Kuzenim çoğu kez ikna etmeye çalıştı Adanadayken. Zaten her yerde kokoreç ve şırdancı var. Bu arada şırdanı da denemedim daha
Bu arada bir kere şırdancı bir abiden azar yemiştim şırdan almadığım için kuzen aldığında.
Gesendet von meinem GT-I9195 mit Tapatalk
Nasıl bilemezsin? Sen paylaştın. Ben de bu adam yalamış yutmuş, onun paylaştığını ekleyeyim dedim.![]()
İskenderun mu memleket?
Aslen bende oralıyımda pek bulunmuşluğum yok. Sarımsak soslu lavas döner yapıyorlar orda. Şahane lezzet oda. Muğla'da tüketmiştik okul döneminde bol miktarda. Patates kızartması falan da koyuyorlar. İçinde döner yok kadar az biliyosun ama o sos şahane bi hale getiriyor durumu![]()

Şöyle adam gibi bi döner fotoğrafı paylaşın da ekleyelim.Bu ne yaa. Ne eklesem beğenilmiyor. Millet sanki fotoğrafı yiyecek.
![]()
Hatay Erzinliyim de 15 yıl İskenderunda kaldım.Döneri döner yapan zaten o sosu.Patates kızartmasını koymak sonradan moda oldu.90lı yıllarda yoktu.Sipariş verirken patates-ketçap-mayonez koydurmam.Benim için bol soslu döner+havuç turşusu+buz gibi ayran dünyanın en leziz öğle yemeği![]()
Sprinter usta degilmiydi cikan ?soğuk sandvice benziyor.sabah biri konusunu acmıs sandvic demişken içinden Michelangelo çıkmış biyerde..
![]()
Sprinter usta degilmiydi cikan ?
adam mi yiyelim![]()
Kokoreç , bumbar , paça , kelle , midye gibi tatmayanların iğrendiği tadanların ise vazgeçmediği lezzetleri ancak yiyen bilir ...
bugün arkadaşlarla paçaya gittik sarmısaklı limonlu maydanozlu dumanı üzerinde ...yok böyle bir zevk![]()