Kokoreç mi? Döner mi?

Kokoreç mi? Döner mi?


  • Kullanılan toplam oy
    87
Şöyle adam gibi bi döner fotoğrafı paylaşın da ekleyelim. :D Bu ne yaa. Ne eklesem beğenilmiyor. Millet sanki fotoğrafı yiyecek. :D
 
Vallah Fatih bizim burada kokoreç bulmak kolay değildir herhalde :D

Geçen hafta mesela doğum gününe gitmiştim gece de acıktım arkadaşla ya McDonalds'a gidecektik ya da dönerciye bizde dönerciye gittik güzel bir döner tabağı yaptırdık o halimizle öyle iyi geldi ki. Dünyalar benim oldu o an o kafayla :D

Türkiye ye geldiğimde belki içtikten sonra bir defa denerim bakalım :)

Kuzenim çoğu kez ikna etmeye çalıştı Adanadayken. Zaten her yerde kokoreç ve şırdancı var. Bu arada şırdanı da denemedim daha :D

Bu arada bir kere şırdancı bir abiden azar yemiştim şırdan almadığım için kuzen aldığında.

Gesendet von meinem GT-I9195 mit Tapatalk


aynen sizin orlarda zor kokorec ancak kendin yaparsın oda zor iş :D

dene dene pişman olmazsın kesinlikle. ama iyi yapan biyer bul. ben ne yemem diyenlere yedirdim o kokoreçi. :D Pişman da olmadılar bitirip tabağa dökülenleri sıyırdıktan sonra pek sevmedim diyenler oldu ama :D
 
Nasıl bilemezsin? Sen paylaştın. Ben de bu adam yalamış yutmuş, onun paylaştığını ekleyeyim dedim. :D

süse püse gerek yok ustasıyla paylas yoruma kapatılır konu :D:D
6222179799_f83fb06b89_b.jpg
 
piizlendikten sonra koko normal zamanlarda döner :D
 
İskenderun mu memleket?

Aslen bende oralıyımda pek bulunmuşluğum yok. Sarımsak soslu lavas döner yapıyorlar orda. Şahane lezzet oda. Muğla'da tüketmiştik okul döneminde bol miktarda. Patates kızartması falan da koyuyorlar. İçinde döner yok kadar az biliyosun ama o sos şahane bi hale getiriyor durumu :D

Hatay Erzinliyim de 15 yıl İskenderunda kaldım.Döneri döner yapan zaten o sosu.Patates kızartmasını koymak sonradan moda oldu.90lı yıllarda yoktu.Sipariş verirken patates-ketçap-mayonez koydurmam.Benim için bol soslu döner+havuç turşusu+buz gibi ayran dünyanın en leziz öğle yemeği :hat:
 
Şöyle adam gibi bi döner fotoğrafı paylaşın da ekleyelim. :D Bu ne yaa. Ne eklesem beğenilmiyor. Millet sanki fotoğrafı yiyecek. :D

Eski fotoğrafa göre yorum yapmıştır o arkadaş, yoksa benim yolladığım görsel halis muhlis et döner. :D
 
Hatay Erzinliyim de 15 yıl İskenderunda kaldım.Döneri döner yapan zaten o sosu.Patates kızartmasını koymak sonradan moda oldu.90lı yıllarda yoktu.Sipariş verirken patates-ketçap-mayonez koydurmam.Benim için bol soslu döner+havuç turşusu+buz gibi ayran dünyanın en leziz öğle yemeği :hat:

patates falan neyse de sebzeli döner diye havuc yediriyorlar millete. garip turistte ne güzel gözüküyor sağlıklıdır diye atlıyor :D
 
Şırdan demişken paylaşalım sevenlerine afiyet olsun renkdashlar

uploadfromtaptalk1444923315269.webp

SM-A500F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Tavuk Dönerden Aldığım Lezzeti başka hiçbişeyden almıyorum.. Hastasıyım Tavuk Dönerin.. Her hafta mutlaka 3-4 kere yerim
 
Kafayimi yediniz bu sorunun sorulmasi bile yanlış Kokoreç akaaar âgaaaa donerde neymis helede avrupada kokmus hindi tavuk karisimina wooaw müthiş diyip türkiyede hakiki odun da pişmiş sığır dönere çok agir diyenler yokmu kafayı yiyorum.
 
Kokoreç , bumbar , paça , kelle , midye gibi tatmayanların iğrendiği tadanların ise vazgeçmediği lezzetleri ancak yiyen bilir ...
bugün arkadaşlarla paçaya gittik sarmısaklı limonlu maydanozlu dumanı üzerinde ...yok böyle bir zevk :)

tatmadan önce iğrenirdim. Tattım Kokoreç ve Paça, İşkembe'yi çok severim ama Midye'yi sevemedim. Kelle'yi yemeye henüz cesaret edemedim bumbar'a ise denk gelmedim denemeyi düşünüyorum :)
 
Geri
Üst Alt