Kokoreç mi? Döner mi?

Kokoreç mi? Döner mi?


  • Kullanılan toplam oy
    87
tatmadan önce iğrenirdim. Tattım Kokoreç ve Paça, İşkembe'yi çok severim ama Midye'yi sevemedim. Kelle'yi yemeye henüz cesaret edemedim bumbar'a ise denk gelmedim denemeyi düşünüyorum :)

Hocam işkembe ve kokoreçi seven birinin kelle yiyememesi ilginç

Cidden İşkembe ve Kokoreç'in yanında kelle hiç birşey. Çok detaya girmek istemem ama İşkembe ve Kokoreçin ( bağırsak) nasıl bir yük taşıdığını hepimiz biliyoruz...
 
Son düzenleme:
Hocam işkembe ve kokoreçi seven birinin kellen yiyememesi ilginç

Cidden İşkembe ve Kokoreç'in yanında kelle hiç birşey. Çok detaya girmek istemem ama İşkembe ve Kokoreçin ( bağırsak) nasıl bir yük taşıdığını hepimiz biliyoruz...

Görüntüsünü sevmiyorum :D
 
Kafayimi yediniz bu sorunun sorulmasi bile yanlış Kokoreç akaaar âgaaaa donerde neymis helede avrupada kokmus hindi tavuk karisimina wooaw müthiş diyip türkiyede hakiki odun da pişmiş sığır dönere çok agir diyenler yokmu kafayı yiyorum.

Harbi Türkiye'deki dönerin lezzeti hiç bir yerde yok. Eminim Avrupa'da yine ABD'ye bakarak çok daha iyi döner yapılıyordur. Buradaki dönerleri görseniz yeminle Döner'den soğursunuz... Allah'ın gücüne gitmesin ama leş gibi kokuyor. Buradaki hayvanlar hormonu yiye yiye tadını tuzunu yitirmiş...
 
Döner vurup geçmiş.
 
Kokoreç + Şalgam...İkisi de acılı olacak. Gece güzel oluyor,çık dışarı ye,mis.
 
1 saat sonra bir ekmek kokoreçi mideme indirecek olmanın hazzıyla okuyorum yorumlarınızı
 
Kokoreç iyi 1 giriş yapmıştı yarışa, ta ki Almancılar konuyu görene kadar Döner şu anda fark atmış durumda
 
kokereci hic yemedin nasil bir tadi var daha düsünemiyorum ama mutlaka türkiye gelince bir kere denemek istiyorum
 
Şalgamsız kokoreç Edi'siz Büdü'ye veya Asena'sız İbo'ya benzer
 
Cengelkoy'de sakalli bi amca iyi kokorec yapardi. Duruyo mu o hala?
 
Gyros yiyen varsa bilir. 1 numaram odur, bizim tavuk dönere benzer,ama içine caciki diye bizim caciklara benzer bisey koyarlar,bizim caciklar gibi sivi degil tabi.
Degisik sosu olan tavuk donerleri cok severim.

Anketteki soruya gelirsek cevabım net;kokorec.

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Gyros yiyen varsa bilir. 1 numaram odur, bizim tavuk dönere benzer,ama içine caciki diye bizim caciklara benzer bisey koyarlar,bizim caciklar gibi sivi degil tabi.
Degisik sosu olan tavuk donerleri cok severim.

Anketteki soruya gelirsek cevabım net;kokorec.

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Yunanda çok yedim domuz yapıyor onlar genelde. Avrupadaki donerlerde hepsinde koyuyorlar sarımsaklı caciksi beyaz bir sos.
 
Geri
Üst Alt