Yasin Sansi
Parçalı Üye
- 9 Aralık 2012
- 3.182
- 617
- 1.233
Kapsalon 
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
tatmadan önce iğrenirdim. Tattım Kokoreç ve Paça, İşkembe'yi çok severim ama Midye'yi sevemedim. Kelle'yi yemeye henüz cesaret edemedim bumbar'a ise denk gelmedim denemeyi düşünüyorum![]()

Hocam işkembe ve kokoreçi seven birinin kellen yiyememesi ilginç
Cidden İşkembe ve Kokoreç'in yanında kelle hiç birşey. Çok detaya girmek istemem ama İşkembe ve Kokoreçin ( bağırsak) nasıl bir yük taşıdığını hepimiz biliyoruz...
Kafayimi yediniz bu sorunun sorulmasi bile yanlış Kokoreç akaaar âgaaaa donerde neymis helede avrupada kokmus hindi tavuk karisimina wooaw müthiş diyip türkiyede hakiki odun da pişmiş sığır dönere çok agir diyenler yokmu kafayı yiyorum.
Görüntüsünü sevmiyorum![]()

Bak o konuda haklısın... Tabi restoranada bağlı. Bazılar öylecene koyuyorlar önüne![]()
Şırdan mı ulan ilk bakışta başka bişeye benzettim de neyse :asd22:Şırdan demişken paylaşalım sevenlerine afiyet olsun renkdashlar
Ekli dosyayı görüntüle 15405
SM-A500F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Şırdan mı ulan ilk bakışta başka bişeye benzettim de neyse :asd22:
Sabah-mercimek çorbası
Öğlen-döner
Akşam-adana kebap
Gece--kelle paça
Yunanda çok yedim domuz yapıyor onlar genelde. Avrupadaki donerlerde hepsinde koyuyorlar sarımsaklı caciksi beyaz bir sos.Gyros yiyen varsa bilir. 1 numaram odur, bizim tavuk dönere benzer,ama içine caciki diye bizim caciklara benzer bisey koyarlar,bizim caciklar gibi sivi degil tabi.
Degisik sosu olan tavuk donerleri cok severim.
Anketteki soruya gelirsek cevabım net;kokorec.
GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi