Murat Yenilmez
Kırmızı Üye
- 22 Ocak 2010
- 1.573
- 1.731
- 1.723
12+4 te anlaşalım demiş diye anladım. Geçen senenin 12'si. Bu senenin +4'ü.
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
en büyük temennim budurbu gazla türk oyuncu sınırı gelir
ertuğrul doğanın da değişim istemesi garip geldi
yabancılarının yarısı u23tür

gerek yok ki lan zaten bi ton oyuncuları var kurala uyanucuza genç bulamaz hale geldiler çünkü
![]()
gerek yok ki lan zaten bi ton oyuncuları var kurala uyan
adam istese 50 yaşında jüpiterli bile getirip oynatır
Bunu anlamak cok guc degil. Kuslar istiyor. Dunya kadar yabanci futbolculari var. Aziz gene gelir gelmez agirligini koydu. Tarlalar da surulmeye baslar yakinda.işin esprisi bir yana aslında 12+5 diyor ya ilk öneri... aslında olay yabancı sınırını artırmak bence.. Bi de şu var, hoop 1 sene sonra bi kural çıkar, 23 yaş altıyken alınan oyuncular mesela 30 yaşına kadar bu kuraldan faydalanabilecekler diye atıyorum, TS'nin gençleri lig içinde çok değerli hale gelir vs vs
E. Doğan kesinlikle kendisinin menfaatine olacak bir şeyler düşünüyordur
Bunu anlamak cok guc degil. Kuslar istiyor. Dunya kadar yabanci futbolculari var. Aziz gene gelir gelmez agirligini koydu. Tarlalar da surulmeye baslar yakinda.