Haber Kulüpler Birliği Başkanı Doğan: "Yabancı kuralında 12+5'i önerdik, ancak 12+2 de uygulanabilir"

12+4 te anlaşalım demiş diye anladım. Geçen senenin 12'si. Bu senenin +4'ü.
 
Millet uzaya çıktı bizim uğraştığımız saçma adamlara bak. Ne desek boş
 
Ulan neredeyse karekoku kullanacaklar kuralda. Ne gerek var? 14 hatta 17 yabanci de olsun bitsin iste.
 
Cuma gunu oynanan maclarda 11 + 2, Cumartesi gunu oynanan maclarda serbest, Pazar gunu oynanan maclarda 10: 3 bucuk (ev sahibi lehine), Pazartesi Oynanan maclarda ise 11 + 11.

Bu nedir arkadas? Biktik, gina geldi bu kuraldan iyice.
 
Yabancı kuralı yeniden 12+2 olsa bile umarım bonservis harcayacağımız oyuncuların yaş aralığını 22-25 aralığında tutarız.
 
12+2+3 olsun +5 futbolcu enaz sünnetli olmalı kriteri gelsın
 
Benim önerim ilk 11de alt yapıda yetişmiş ( en az 3 sene oynamış) u22 türk 1 oyuncunun oynatılması zorunlu olmalı tüm liglerde.

Bu şekilde
-her kulup alt yapıya yatırım yapmak zorunda olacak.
-23 yaş zorunlu türk olmadığı için orada enflasyon olmayacak
-İstediğin kadar yabancı alabileceksin
 
Şu kural değişsin, 20 yabancısı olan ve bundan en çok faydayı Fb görecek iken, biz yaptığımız açıklamalar ile kalıp iyi transferler yapamazsak göreceğim.

Bakalım sınırdan dolayı alamadığımız iyi oyuncular, ŞL için geniş kadro gibi sözler lafta mıymış göreceğiz.
 
Şöyle olsun
İlk 11'de kullanılacak 12 yabancının 6'sı kariyerlerinin en az yarısını 5 büyük ligde geçirmiş olmalı
Kalan 6 yabancının en az 3 tanesi minimum 2 yabancı dil bilmeli
Kalan 3 yabancının 1 tanesinin soyunda sopunda Türk olma şartı
2 yabancı için de ömürlerinde bir kez İskandinav turu yapmış olmaları

+4 için de
2 tanesi içinde A harfi geçmeyen aylarda doğmuş 2003 ve sonrası
2 tanesi içinde E bulunan M bulunmayan aylarda doğmuş 2022 ve öncesi | 2020 ve sonrası
 
gerek yok ki lan zaten bi ton oyuncuları var kurala uyan

adam istese 50 yaşında jüpiterli bile getirip oynatır

işin esprisi bir yana aslında 12+5 diyor ya ilk öneri... aslında olay yabancı sınırını artırmak bence.. Bi de şu var, hoop 1 sene sonra bi kural çıkar, 23 yaş altıyken alınan oyuncular mesela 30 yaşına kadar bu kuraldan faydalanabilecekler diye atıyorum, TS'nin gençleri lig içinde çok değerli hale gelir vs vs

E. Doğan kesinlikle kendisinin menfaatine olacak bir şeyler düşünüyordur
 
Değişmeyeceğine inanıyorum,aksi süpriz olur
 
işin esprisi bir yana aslında 12+5 diyor ya ilk öneri... aslında olay yabancı sınırını artırmak bence.. Bi de şu var, hoop 1 sene sonra bi kural çıkar, 23 yaş altıyken alınan oyuncular mesela 30 yaşına kadar bu kuraldan faydalanabilecekler diye atıyorum, TS'nin gençleri lig içinde çok değerli hale gelir vs vs

E. Doğan kesinlikle kendisinin menfaatine olacak bir şeyler düşünüyordur
Bunu anlamak cok guc degil. Kuslar istiyor. Dunya kadar yabanci futbolculari var. Aziz gene gelir gelmez agirligini koydu. Tarlalar da surulmeye baslar yakinda.
 
Bunu anlamak cok guc degil. Kuslar istiyor. Dunya kadar yabanci futbolculari var. Aziz gene gelir gelmez agirligini koydu. Tarlalar da surulmeye baslar yakinda.

amaaan boş ver yenal renktaş, Aziz ağırlığını koysa da mesele %90 futbolcularda bitiyor.

hani böyle boşvermişlik yapmak istemiyorum ama gerçekten sen adam akıllı kadronu kur, sahaya çık bak Yasin Kol vs fark etmedi 3-1 sapladın geçtin. Ama sen mal gibi oynarsan HUM gelmiş başkası gelmiş Collina gelmiş önemli değil süper kupa maçındaki gibi yenilirsin.

hocanın da takımın da tecrübesine güveniyorum, benim güvensizliğim ya bariz eksiklerimizi bu sene kapatamazsak diye. o eksikleri kapatırsak seneye de saplarız -bence-
 
Geri
Üst Alt