Yani bunları anlıyorum da... Düşün takımın 26 sayı fark atmış ve sen de 30dk süre alan ilk 5 oyuncususun. Aynı zamanda o maçta takımın en çok sayı atan oyuncususun, aynı zamanda en çok top çalan oyuncususun, en çok rebound alan 2. oyuncususun, 3 de asist eklemişsin, takım ortalamasından az da olsa yüksek saha içi yüzden var, serbest atış yüzden de çok iyi... Sadece 3 top kaybın var negatif... Yani takımın gayet en iyilerinden gibi duruyorsun... Ancak aynı anda takımda +/-'si negatif olan da sadece sensin... Yani bu performansa rağmen oynadığın dakikalar takıma eksi yazmış gibi. Çok istisnai bir anomali değil midir bu? 10 sayı farkla biten maç olsa dersin yani oradan buradan kötü bir sekansta devamlı sahada kalmışsındır o süreçte 3-5 eksi yazmıştır olmuştur... 26 sayı farkla bitmiş maç bu yani... Nasıl bu kadar iyi performansla oynamış bir oyuncunun sahada olduğu 30dk'da takım rakibine 1 sayıyla da olsa yenilmiş, geri kalan 18dk'da hayvani fark atmış olabilir... Çok tuhaf bence...
Sen maçı izledin mi?
Öğlen ozetine bakmıştım. Örneğin Alpi pası vermiş ve Durant bildiğin bomboş kaçırmış ( 2 - 3 defa ) Sonra fark 1 iken Alpi çıkıyor ( Alpi - 1 ) ve Adams girmiş. Bu sefer de adamlar ne atsa girmiş ve 2 - 3 top kaybı derken fark bir anda 15 olmuş. Işte o anda mesela Adams 0 iken +15 oluyor, Alpi de oyunda olmadığından o -1 sabit kalıyor. Sonra girdiğinde eğer fark inerse -1 Bu sefer -3 filan oluyor.
Bundan daha net nasıl anlatılır bilmiyorum 😁
 
Sen maçı izledin mi?
Öğlen ozetine bakmıştım. Örneğin Alpi pası vermiş ve Durant bildiğin bomboş kaçırmış ( 2 - 3 defa ) Sonra fark 1 iken Alpi çıkıyor ( Alpi - 1 ) ve Adams girmiş. Bu sefer de adamlar ne atsa girmiş ve 2 - 3 top kaybı derken fark bir anda 15 olmuş. Işte o anda mesela Adams 0 iken +15 oluyor, Alpi de oyunda olmadığından o -1 sabit kalıyor. Sonra girdiğinde eğer fark inerse -1 Bu sefer -3 filan oluyor.
Bundan daha net nasıl anlatılır bilmiyorum 😁

Yani bu kadarını ben de düşünebiliyorum zaten. Ben daha kapsamlı bir mevzudan bahsediyorum. Böyle sekanslar tabi olur, onları düşünebiliyorum... Bu adam takımın en skoreri ve +/- diye takip ettiğimiz şey aslında Alpi oyundaykenki skor. En çok skor yapan adam oyundayken takım skor olarak geride. Anlatabildim mi? Diyorsun ya Alpi oyundayken fark -1 oyundan çıkıyor +11 oluyor (yani totalda +10) sonra Alpi tekrar oyuna giriyor +8'e düşüyor (yani Alpi'ye -2 daha, totalde -3) vs... Çok güzel ama sonuçta bu takım rakibine totalde 26 sayı fark atacak. Bu 26 fark yakalanırken, yani rakipten 26 fazla sayı atılan süreçlerin hiçbiri mi Alpi'nin oyunda olduğu ve kendisini takımın en skoreri yapan sayıları bulduğu dakikalara denk gelmemiş? Öyle ki tüm takım istisnasız pozitifte ama bir tek Alpi negatifte. Üstelik Alpi'nin o 30dk'sının ciddi kısmını paylaştığı diğer ilk 5 oyuncuları falan hepsi istisnasız en az +10'lar falan da yapmış. Bu dakikalar nasıl dağılmış da herkes bir şekilde rakipten fazla sayı atılan sekanslarda kayda değer süreler almış ama 30dk oynayan Alpi alamamış. Ya da diyelim tersi olmuş, rakibin çok üstünlük kurduğu belli bir sekansta Alpi sahadaymış ve negatif yansımış o süreç. Ancak o sırada sahada 4 Houston'lu daha olması lazım sahada. Tamam sabit 4 kişi değil ama öyle bir süreç olduysa birilerini daha etkilenmiş olmalı. Ama hepsi pozitif kapatmış. Bir tek Alpi kapatamamış. Alpi'nin kendisinin takıma negatif bir etkisi yokken (kötü savunma yaptığını falan sanmıyorum bu maç özelinde, ki zaten 4 top çalması var) nasıl bu kadar denk gelmiş diye şaşırıyorum. İmkansız da demiyorum ama bu kadar farklı kazanılan bir maçta bir takımın 30 sayıya yakın atmış en skorer oyuncusunun TEK BAŞINA negatifte kaldığı maç herhalde çok istisnadır. Bana öyle geldi...
 
Yani bu kadarını ben de düşünebiliyorum zaten. Ben daha kapsamlı bir mevzudan bahsediyorum. Böyle sekanslar tabi olur, onları düşünebiliyorum... Bu adam takımın en skoreri ve +/- diye takip ettiğimiz şey aslında Alpi oyundaykenki skor. En çok skor yapan adam oyundayken takım skor olarak geride. Anlatabildim mi? Diyorsun ya Alpi oyundayken fark -1 oyundan çıkıyor +11 oluyor (yani totalda +10) sonra Alpi tekrar oyuna giriyor +8'e düşüyor (yani Alpi'ye -2 daha, totalde -3) vs... Çok güzel ama sonuçta bu takım rakibine totalde 26 sayı fark atacak. Bu 26 fark yakalanırken, yani rakipten 26 fazla sayı atılan süreçlerin hiçbiri mi Alpi'nin oyunda olduğu ve kendisini takımın en skoreri yapan sayıları bulduğu dakikalara denk gelmemiş? Öyle ki tüm takım istisnasız pozitifte ama bir tek Alpi negatifte. Üstelik Alpi'nin o 30dk'sının ciddi kısmını paylaştığı diğer ilk 5 oyuncuları falan hepsi istisnasız en az +10'lar falan da yapmış. Bu dakikalar nasıl dağılmış da herkes bir şekilde rakipten fazla sayı atılan sekanslarda kayda değer süreler almış ama 30dk oynayan Alpi alamamış. Ya da diyelim tersi olmuş, rakibin çok üstünlük kurduğu belli bir sekansta Alpi sahadaymış ve negatif yansımış o süreç. Ancak o sırada sahada 4 Houston'lu daha olması lazım sahada. Tamam sabit 4 kişi değil ama öyle bir süreç olduysa birilerini daha etkilenmiş olmalı. Ama hepsi pozitif kapatmış. Bir tek Alpi kapatamamış. Alpi'nin kendisinin takıma negatif bir etkisi yokken (kötü savunma yaptığını falan sanmıyorum bu maç özelinde, ki zaten 4 top çalması var) nasıl bu kadar denk gelmiş diye şaşırıyorum. İmkansız da demiyorum ama bu kadar farklı kazanılan bir maçta bir takımın 30 sayıya yakın atmış en skorer oyuncusunun TEK BAŞINA negatifte kaldığı maç herhalde çok istisnadır. Bana öyle geldi...
Işte denk gelmiş. Mesela hepsi - 1 iken sadece Alpi çıkıyor. O are diğer 4 oyuncu - 1 iken onlar +'ya geçiyor ama mesela sonra Durant +6 iken çıkıyor sonra Amen vs vs.
Mesala baktıysan Sacramento'nun yedekleri - 30, - 16, - 15 vs vs
Yani o +'lar Alperen olmayıp rakiplerin yedikleri oyundayken olmuş.
Houston ilk 5'i ile Sacramento'nun ilk 5'i başa baş oynamış. Basketbol bu. Oyunda 1 dakika kalırsın ama o 1 dakikada bir bakmışın 8 sayı atıp kenara gelmişsin, o da seni +8 yapmış.
 
Yani bu kadarını ben de düşünebiliyorum zaten. Ben daha kapsamlı bir mevzudan bahsediyorum. Böyle sekanslar tabi olur, onları düşünebiliyorum... Bu adam takımın en skoreri ve +/- diye takip ettiğimiz şey aslında Alpi oyundaykenki skor. En çok skor yapan adam oyundayken takım skor olarak geride. Anlatabildim mi? Diyorsun ya Alpi oyundayken fark -1 oyundan çıkıyor +11 oluyor (yani totalda +10) sonra Alpi tekrar oyuna giriyor +8'e düşüyor (yani Alpi'ye -2 daha, totalde -3) vs... Çok güzel ama sonuçta bu takım rakibine totalde 26 sayı fark atacak. Bu 26 fark yakalanırken, yani rakipten 26 fazla sayı atılan süreçlerin hiçbiri mi Alpi'nin oyunda olduğu ve kendisini takımın en skoreri yapan sayıları bulduğu dakikalara denk gelmemiş? Öyle ki tüm takım istisnasız pozitifte ama bir tek Alpi negatifte. Üstelik Alpi'nin o 30dk'sının ciddi kısmını paylaştığı diğer ilk 5 oyuncuları falan hepsi istisnasız en az +10'lar falan da yapmış. Bu dakikalar nasıl dağılmış da herkes bir şekilde rakipten fazla sayı atılan sekanslarda kayda değer süreler almış ama 30dk oynayan Alpi alamamış. Ya da diyelim tersi olmuş, rakibin çok üstünlük kurduğu belli bir sekansta Alpi sahadaymış ve negatif yansımış o süreç. Ancak o sırada sahada 4 Houston'lu daha olması lazım sahada. Tamam sabit 4 kişi değil ama öyle bir süreç olduysa birilerini daha etkilenmiş olmalı. Ama hepsi pozitif kapatmış. Bir tek Alpi kapatamamış. Alpi'nin kendisinin takıma negatif bir etkisi yokken (kötü savunma yaptığını falan sanmıyorum bu maç özelinde, ki zaten 4 top çalması var) nasıl bu kadar denk gelmiş diye şaşırıyorum. İmkansız da demiyorum ama bu kadar farklı kazanılan bir maçta bir takımın 30 sayıya yakın atmış en skorer oyuncusunun TEK BAŞINA negatifte kaldığı maç herhalde çok istisnadır. Bana öyle geldi...
Son bir ekleme. Hani sen soruyorsun ya neden diğerleri hepsi + da Alpi - durumda. Alpi oynarken onlar da - olmuyor mu diye.
Mesela Alpi çıktıktan sonra fark bir ara 18 filan oluyor. O ara Adams oyunda yani + 18 durumda ama Adams maçı +7 bitirmiş. Yani +18 iken -11 kaybedip +7'ye gerilemiş veya Amen +18 iken o da +10 ile bitirmiş veya +4 ile bitirenler. Mesela Okogie 3 sayı atmış ama adam +23 ile bitirmiş. Demekki diğer 4 oyuncu sayıları atarken o da sahada imiş.
Alpi 18 dakika oynamamış. Çok uzun süre. 18 dakikada 50 sayı atılır.
 
Alpi gayet iyi amen bencil oynuyor
Alpinin süreleri az diye millet udokoya sallıyor siz burda tartisirken
 
boktan bir rekor kirmak icin 22 tane sut atip 4 tanesini sokabilmek de ayri bir rezillik 🤣
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Takasa girerse atlanta girer başka takımların gireceğini zannetmiyorum. Giannis sene sonuna kadar bucks'da kalır.
 
Takasa girerse atlanta girer başka takımların gireceğini zannetmiyorum. Giannis sene sonuna kadar bucks'da kalır.
Adams veto eder ama birisi Harstein + Topic + 1 genç daha + Clippers pick + 76ers picki ile Thunders rahat girer demişti.
55 milyon Giannis
25 Harstein
Diğer ikisi ne kadar bilmiyorum.
 
Geri
Üst Alt