Halil Vurucu
Berlin Panteri
- 25 Ağustos 2018
- 46.287
- 20.762
- 2.233
Sen maçı izledin mi?Yani bunları anlıyorum da... Düşün takımın 26 sayı fark atmış ve sen de 30dk süre alan ilk 5 oyuncususun. Aynı zamanda o maçta takımın en çok sayı atan oyuncususun, aynı zamanda en çok top çalan oyuncususun, en çok rebound alan 2. oyuncususun, 3 de asist eklemişsin, takım ortalamasından az da olsa yüksek saha içi yüzden var, serbest atış yüzden de çok iyi... Sadece 3 top kaybın var negatif... Yani takımın gayet en iyilerinden gibi duruyorsun... Ancak aynı anda takımda +/-'si negatif olan da sadece sensin... Yani bu performansa rağmen oynadığın dakikalar takıma eksi yazmış gibi. Çok istisnai bir anomali değil midir bu? 10 sayı farkla biten maç olsa dersin yani oradan buradan kötü bir sekansta devamlı sahada kalmışsındır o süreçte 3-5 eksi yazmıştır olmuştur... 26 sayı farkla bitmiş maç bu yani... Nasıl bu kadar iyi performansla oynamış bir oyuncunun sahada olduğu 30dk'da takım rakibine 1 sayıyla da olsa yenilmiş, geri kalan 18dk'da hayvani fark atmış olabilir... Çok tuhaf bence...
Öğlen ozetine bakmıştım. Örneğin Alpi pası vermiş ve Durant bildiğin bomboş kaçırmış ( 2 - 3 defa ) Sonra fark 1 iken Alpi çıkıyor ( Alpi - 1 ) ve Adams girmiş. Bu sefer de adamlar ne atsa girmiş ve 2 - 3 top kaybı derken fark bir anda 15 olmuş. Işte o anda mesela Adams 0 iken +15 oluyor, Alpi de oyunda olmadığından o -1 sabit kalıyor. Sonra girdiğinde eğer fark inerse -1 Bu sefer -3 filan oluyor.
Bundan daha net nasıl anlatılır bilmiyorum