Nöbetteyiz | Final'e son 2 gün | 1. Çinko

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Cevap: Nöbetteyiz | Final'e son 2 gün



Ne alaka yani dosyaları gelmiş filan. Nerden biliyosunuz yani?
 
Cevap: Nöbetteyiz | Final'e son 2 gün



Burak'cığım neredesin ? :D



Ben hep söyledim. Sercan bu sezon Bursaspor'da.
 
Cevap: Nöbetteyiz | Final'e son 2 gün



Bu basin-yayin degilmiydi cuma gunu Caner resmen Trabzonspor'da diyen, ardindan cumartesi 180 derece cark eden? Yahu Allah askina Futbolig gibi bir programda soylenen seyi resmi bir aciklama gibi gormeniz nasil birseydir? Bunun nedeni baglanan kisinin cok saglam bir kaynak olarak gosterilisi, biliyorum. Neymis marmara tvnin bilmem nesiymis ve ozellikle diyorum Sercan'in uzaktan akrabasiymis! Kimdir bu adam Bursa yonetimiyle ne alakasi var? Arkadaslar olmadik yerlerden gelen bilgilerle boyle konusmayin sonra pisman olursunuz. 2 gun daha bekleyin sonra sallayin sallayacaginiza!
 
Cevap: Nöbetteyiz | Final'e son 2 gün



Antu da hemen hepsinin duyumlarına inandığı saygı gösterdikleri bir eleman var o şahıs yalanlamış bu haberi ve sabaha resmi sitede yayınlanacak bu demiş :S



Tuhaf şeyler oluyo ama anlamadım.Bu arada startv ye konuşan ve bu olayı haber veren kişi içinde "çakma muhabir o Sercan'ın akrabası falan değil" yazılmış ayrıca.
 
Cevap: Nöbetteyiz | Final'e son 2 gün



Ben boyle birsey gormedim ya! Deli oluyorum yorumlari okudukca. Futbolig=fenerbahce.org zaten peh!
 
Cevap: Nöbetteyiz | Final'e son 2 gün



Scout GS'nin iddiası ,



' Pazartesi güneş doğmadan açıklanır ' idi.
 
Cevap: Nöbetteyiz | Final'e son 2 gün



Güneşin doğmasına 1 saat var sanırım İstanbul'da . :)
 
Cevap: Nöbetteyiz | Final'e son 2 gün



Scout GS'nin iddiası ,



' Pazartesi güneş doğmadan açıklanır ' idi.



Gunes tepedeyken diyenlerde vardi. :P Zamani onemli degil, olup olmayacagida kesin degil ama Futbolig gibi bir programa konusan kim oldugu belirsiz bir kisinin lafini sanki Aziz Yildirim aciklamis gibi gorenlere cidden guluyorum.
 
Cevap: Nöbetteyiz | Final'e son 2 gün



İyi sabahlar herkese . . Uyumak de gerek . :) Devralsın biri nöbeti bakayım . :p
 
Cevap: Nöbetteyiz | Final'e son 2 gün



bugün akşama kadar tüm transferler belli olur artık.gidenler,gelenler vs.son güne kalmaz tahminimce.
 
Cevap: Nöbetteyiz | Final'e son 2 gün



Eğer wederson +8m ise sercanın fenere gittiğine hiç üzülmem,ama wedersonu vermemişlerse sadece para vermişlerse ozaman az da olsa durum biraz kötü bizim açımızdan.



Ama şunu unutmayınki gerçektende kaybeden GS değil sercan olacaktır.
 
Cevap: Nöbetteyiz | Final'e son 2 gün



Akşam maçımız var, takımın motivasyonunu bozmanın ne alemi var, maç sonrası olsun ne olacaksa...
 
Cevap: Nöbetteyiz | Final'e son 2 gün



Bence gelecekler maçtan sonra açıklanacaktır.



Bugün gün içinde imzalar artılır ve resmi açıklama maçtan sonra yapılacakır.



Hadi hayırlısı...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst Alt