Ramazan Ayında Tam Kapanmaya Gidilir mi?

Tam kapanma diye bir şey teknik olarak mümkün değil. 84 artı milyon insanı doyurmak elektrik su yemek gıda işletmeleri için en az 10 milyon insan mecbur çalışacak. Hatta detaylı analizi okudum. Güvenlik ve diğerleri ile birlikte 20 milyon insana yakın kişi yine çalışmak mecburiyetinde kalacak. Yani öyle kapanma falan teknik olarak mümkün değildir.
 
Lütfen tam kapanma falan dillendirmeyin. Asosyalliğin dibine vurmuş biri olarak söyleyebilirim ki artık hayat eve sığmamaya başladı.
 
üstad her gün 100 bin vaka çıkıyor sağlık sistemi çökecek

Tam kapanmadan kasıt yani bu paket servis yapan kafe, restoran, lokanta gibi yerler tamamen kapanacak. Sadece belli saatlerde market, fırın açık olacak. Hatta fırın da açık olmayacak, onlar ayağına getirecek. Eczane ve hastane dışında insanlar dışarı çıkamayacak. İnsanlar bundan fazlasına tahammül edemez artık. Ben zorunda olmadıkça dışarı çıkmıyorum ki bu durum iyice alışkanlık haline geldi. Bankacılık işlemlerini telefondan yapıyorum, alışverişi market de dahil olmak üzere internetten. Sadece ekmek almaya bakkala çıkıyorum. Son 1 sene içerisinde sadece 2 kez berbere gittim. Evet vaka sayıları artıyor ama bu gidişle psikolojik rahatsızlık, obezite gibi hastalıklar da alıp yürüyecek.
 
Kongreler yapılmasa hafta sonu sokağa çıkma yasağı düzgün bir şekilde uygulanmaya devam edilse vakalar artmazdi. Yasak var güya dün herkes sokakta geziyor ne bir polis var nede bekçi kontrol hiç yok. Oturur kendi kendilerine karar verirler artık.
 
Kongreler yapılmasa hafta sonu sokağa çıkma yasağı düzgün bir şekilde uygulanmaya devam edilse vakalar artmazdi. Yasak var güya dün herkes sokakta geziyor ne bir polis var nede bekçi kontrol hiç yok. Oturur kendi kendilerine karar verirler artık.
Sokağa çıkma yasağı anayasaya ve insan haklarına aykırı aslında
 
sınırlandırma maalesef ülkemizde sınırlı kaldı adı hafta sonu yasak ama maalesef uygulamada alakası yok
 
Hastalığın ilk aylarında gülmek yerine italyan abimizin yaptığı gibi
O1CN01LCQHMo2GbcgKcnGBU_!!352469034-0-lubanu-s.jpg_640x640q90.jpg

şu şnorkelden tüm insanlığa dağıtsak hastalık kalmamıştı. Değerini bilemedik
 
Tam kapanma zor ama mesai saatlerini azaltsalar keske.
 
Geri
Üst Alt