Sabri Sarıoğlu: "Fatih Terim'e kırgınım. Göztepe'den ayrıldıktan sonra Fatih Hoca'dan haber bekledim"

Alper Altun

Haber ve Medya Sorumlusu
Yönetici
Administrator
Katılım
16 Haziran 2010
Mesajlar
201.976
Tepkime puanı
153.908
Puan
6.838
1652268953605.png

'Kadıköy'deki şampiyonluk'

Sabri Sarıoğlu: "TFF'den telefonlar geldi 'Kupayı soyunma odasında alsanız olmaz mı?' diye. Biz de 'Şampiyonluğu sahada kazandık, kupayı da sahada alacağız' dedik."

Sabri Sarıoğlu: "Gece geç saatlerde de olsa karanlıkta da olsa hak ettiğimiz şampiyonluğu Kadıköy'de aldık. Benim için en anlamlı şampiyonluk Kadıköy'dekiydi."

Sabri Sarıoğlu: "Fatih Terim'e kırgınım. Göztepe'den ayrıldıktan sonra Galatasaray'dan haber bekledim. Fatih Hocanın teknik ekibinden iki hoca bana, 'Kesinlikle dönüyorsun' dediler. 10-15 gün bekledim haber gelmedi. O süreçte teklifler de geliyordu Galatasaray için reddettim. Ortada kaldım."
 
Bu eski GS'li futbolcularin cogunda; hocalik kursu/egitimi almadan torpille -Terim sayesinde- kulube geri donup paza kazanma arzusu var, sanki kulubumuzun oyle bir misyonu varmis gibi. Sana niye teklif gelsin mesela? Hangi ozelliklerin var? Selcuk geldi gorduk, bir sen eksiktin.
 
Fatih hocanin ekibi keklemis seni Sabri. :LOL:
 
Bu eski GS futbolcularin cogunda; hocalik kursu/egitimi almadan torpille -Terim sayesinde- kulube geri donup paza kazanma arzusu var, sanki kulubumuzun oyle bir misyonu varmis gibi. Sana niye teklif gelsin mesela? Hangi ozelliklerin var? Selcuk geldi gorduk, bir sen eksiktin.
Yanlış anladın, daha bir iki sezon oynayıp üyelik hakkı kazanmak istiyordu beyimiz.
 
O konuda haklı. Söz verilmiş çünkü Sabri'ye.

Adam resmen bekledi. Aranmayınca futbolu bıraktı.
 
El öpmeyi deneseydin reyz.

Bak Ardaya
 
Bu eski GS'li futbolcularin cogunda; hocalik kursu/egitimi almadan torpille -Terim sayesinde- kulube geri donup paza kazanma arzusu var, sanki kulubumuzun oyle bir misyonu varmis gibi. Sana niye teklif gelsin mesela? Hangi ozelliklerin var? Selcuk geldi gorduk, bir sen eksiktin.
Hocam teknik ekip için dememiş sanki
 
Demek Sabri'yi yine mağdur etmişiz ha.

Gerçekten çok vefasızız; çooook. Zamanında Florya'da yemek vermedik, şimdi de bizden gittikten sonra geri çağırmamışız. Çok yazık!!

Git hocalık kursuna falan katıl, futbolcu olarak kendini geliştiremedin bari şimdi bir şeyler dene.

Arda'ya sorsalar seneye direkt teknik ekibe katılmayı arzular. Siz niye bu kadar yüzsüzsünüz ya.
 
Yiyin efendiler yiyin! Biraz daha yiyin kulübü. Tevfik Fikret büyük adammış bugünleri görerek yazmış..
Gençliğinde ne oynadında için geçmiş halinle ne verecektin bu takıma?
Galatasaray Bir His Takımıdır.
 
adamı arayıp alacaz demişler sonra almamışlar hala herife laf edionuz .
 
Geçsin bu işleri. İyi bir Galatasaray ise o zamanki hali ile nr oynamaya nede teknik kadroda bir faydası olmayacağını düşünüp geri alınmadım diye trip atmamali. Metin oktayin duruşu hariç gerisi fasa fiso.
 
Senelerdir evlat kontejyanından sömürdün kulübü. 10 senede ileri gitmek şöyle dursun geri bile gitti. Eşine 20 tane spor arabası aldıracak ne yaptın da konuşuyorsun.
 
Geri
Üst Alt