Mehmet Uygun
Cezalı
- 2 Haziran 2009
- 3.118
- 0
- 286
Heh geldik işte zurnanın zırt dediği yere hadis ve sünnet, Kur’an-ı Kerimin emir ve tavsiyeleri neticesi, ilk Müslümanlar arasında en yüksek mertebeye ulaşmış ve onları aralarında müzakere ve münakaşa etmek suretiyle hâfızalarına yerleştirmişlerdir.
Ben elimde kuran gibi açık bir kaynak varken kalkıpta ilk tercih olarak hadisleri kullanmam ki bu hadisler kulaktan kulağa hafızalara kaydedilmiş sonradan türetilmeyede gayet açık bir durumdaysa.
Dediğim gibi sapkın bir topluma gönderilmiş peygamber o topluma için kafayı bulun demez ama bu kuranda haram demekte değildir saygılar.
1-Peygamber zamanında Hadislerin yazılması için peygamberin izin verdiği biliyormusun.yazdığın yanıta göre bilmiyorsun.
2-Hadislerin toplanma kriterleri hakkında bilgin olmadığı yine yazdığından ortaya çıkıyor.
3-Sizin hadisler için yazdıklarınız avrupalı Müsteşriklerin söyledikleridir. Birazda islam alimlerine bak bence
[h=3]Örneğin:ngiliz Müsteşriklerden D.S. Margoliouth ise şu iddialarda bulunur:[/h]
1. Hz. Peygamber geriye ne bir hüküm, ne de dini bir karar bırakmıştır. Yani Kur’an dışında hiçbir hadis ve sünnet bırakmamıştır.
2. Hz. Muhammed’den sonra ilk İslam cemaatinin uyguladığı sünnet, O’nun sünnet’i olmayıp, Kur’an vasıtasıyla ta’dile uğrayan İslam öncesi Arapların örf ve adetleridir.
3. II. H. Yüzyıldan sonraki nesiller, Arapların bu örf ve adetlerine otorite ve bağlayıcılık kazandırmak amacıyla, Hz. Peygamber’in sünneti kavramını geliştirip, bu kavramı gerçekleştirmek için hadis mekanizmasını uydurdukları görüşündedir. son olarak islam sakinlerine göre içki içen insan dinden çıkmaz, günahkar olur. Allah c.c. affedebilir. Neyse Hakkını helal et.Gitmem lazım...Kırdıysam affola.
Son düzenleme: