bu akşamki yaşanan organize rezaletten sonra:
takımın tamamı; yerlisi yabancısı, yenisi eskisi, yıldızı genci, herkes! olanı biteni görmüştür. farkına varmıştır. bilmeyen yenilere, bilen eskiler anlatmıştır. zira belgeseli çekilecek bir olaydı.
kimse çocuk değil.
artık bu dakikadan sonra, birbirinizin onuru ve emeği için oynayacaksınız. göz göre göre emeğinize çamur atılıyor. haftalardır.
şu maçı bizzatihi "zengin rambo okan'ı" yönetse dahi, Gs topçuları "eze eze" kazanmalıdır. kazanacaktır da.
takım full kadro. eksik yok. en kritik oyuncularımız bile full dinlenmiş olacak.
hakem yönetiminden korkan, "doğrayacaklar" diye çekinen de onlar gibi olsun. totemini yapan da az ötede yapsın.
bu maçı eze eze kazanacağız!
şu maçta mücaedele etmeyen, reaksiyon vermeyen, akıllıca hareket etmeyen her bir gs topçusunu da sonsuza kadar affetmeyeceğim.