⚽ SL 24/25 H:24 | Rizespor 1-2 Galatasaray | MS | 17 Şubat

1 gole çekilirler koçun köpekleri
 
Kasımpaşa mağlubiyeti sonrası Rize de TFF'ye tepki olaral U19 ile sahaya çıksın artık.
 
keşke çekilseler 3 puanda oradan alsak derbiye dinç bir şekilde çıksak
 
Çekilme sırası sende Rize. Sende yap alinin uşaklığını
 
organize bir kötülüğün 2.ayağı.bu maçta her türlü puştluğa hazır olun
derbide tüy dikecekler zaten
 
Az maçını salla asıl önemli maç bu kazandığımız an 6 puanla derbiye gidiyoruz orda beraberlik bize bizi şampiyon yapar
 
Doğranacağız bu maçta.
Ama bizim süper zekalı taraftarımız hocamızı ve futbolcularımızı eleştirir.
 
bu akşamki yaşanan organize rezaletten sonra:

takımın tamamı; yerlisi yabancısı, yenisi eskisi, yıldızı genci, herkes! olanı biteni görmüştür. farkına varmıştır. bilmeyen yenilere, bilen eskiler anlatmıştır. zira belgeseli çekilecek bir olaydı.

kimse çocuk değil.

artık bu dakikadan sonra, birbirinizin onuru ve emeği için oynayacaksınız. göz göre göre emeğinize çamur atılıyor. haftalardır.

şu maçı bizzatihi "zengin rambo okan'ı" yönetse dahi, Gs topçuları "eze eze" kazanmalıdır. kazanacaktır da.

takım full kadro. eksik yok. en kritik oyuncularımız bile full dinlenmiş olacak.

hakem yönetiminden korkan, "doğrayacaklar" diye çekinen de onlar gibi olsun. totemini yapan da az ötede yapsın.

bu maçı eze eze kazanacağız!

şu maçta mücaedele etmeyen, reaksiyon vermeyen, akıllıca hareket etmeyen her bir gs topçusunu da sonsuza kadar affetmeyeceğim.
 
Keşke ali koç yönetse maçı varda acun olsa.. alayını üst üste koymayan şerefsizdir bu saatten sonra hodri meydan!!!
 
Bugünkü maçtan sonra takım çok ciddi reaksiyon göstermesi lazım kısacası çatır çatır futbol oynamak zorundayız.
 
Bu maci ve fener maçını al ve şampiyon ol..her sey bizim elimizde.
 
Cekilse bu tenekeler de

Cok guzel olur

Havantadan alinan bir 3 puan daha hic fena olmaz
 
Çok ama çok pis işler dönecek bu maçta.

Umarım hoca ve oyuncular bunun farkında olarak çıkar maça.
 
Geri
Üst Alt