Nedim Sertel
Büyük Kaptan
- 18 Haziran 2009
- 21.728
- 13.677
- 2.828
Çay demleriz bu maçta öyle bi süzgeçten geçiririz
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Bu maçtan dönüp 3 gün sonra AZ sonra da fener maçına çıkıcaz
Bayağı sıkıntı bir fikstür söz konusu
Bitmezse seninle vedalaşacağız Orkun bilgin olsunBunlara ilk yarıda 0-2 koyarız devre arası olaylar çıkar
ilk az maçı hezimet olur. 14 kişi ile gidiyoruz oraya. takımın yarısı yok. rövanşa da yedek ağırlıklı çıkarız.Bu maçtan dönüp 3 gün sonra AZ sonra da fener maçına çıkıcaz
Bayağı sıkıntı bir fikstür söz konusu
Adana 3-0 biter demiştim…Bitmezse seninle vedalaşacağız Orkun bilgin olsun
Sınırda kimse yok da hakem kırmızı uydurabilir.Sara sarı kart sınırında mı?
Eğer sınırda olan bir oyuncumu varsa oynamasın bu maçta
Ben anlamam valla.Adana 3-0 biter demiştim…
Yunusla Kutucu sınırdaSınırda kimse yok da hakem kırmızı uydurabilir.
Adana 3-0 biter demiştim…
Ben anlamam valla. Sınırda kimse yok da hakem kırmızı uydurabilir.
Yunusla Kutucu sınırda