⚽ SL 24/25 H:24 | Rizespor 1-2 Galatasaray | MS | 17 Şubat

Dumfries Di Marco yu bana verin
Bastoni Acerbiyide alayim ucluyu bende oynarim kadro kalitemiz uclu icin yetersiz
Inter senelerdir oyunuyor bu oyunu
Iste orada teknik direktor marifeti ortaya cikiyor, tabi ki eldeki oyuncular onemli ama bu oyunu oynamak icin uzerine cok calisilmasi gerekiyor ve taktiksel olarak her oyuncunun toplu ve topsuz oyunda ne yapmasi gerektigini ezbere bilmeli. Bu oyunu oynamak epey bir disiplin gerektiriyor.

"Bende yaparim" diye birsey yok varsa hepimiz yarin teknik direktor olalim. Soylemesi kolay. :)

Sonucta bir gercek de var, ara transfer doneminde yapilan transferler de uclu sistem icin yapildi cunku Cuesta, Frankowski ve Morata bunun icin alindilar.
 
Iste orada teknik direktor marifeti ortaya cikiyor, tabi ki eldeki oyuncular onemli ama bu oyunu oynamak icin uzerine cok calisilmasi gerekiyor ve taktiksel olarak her oyuncunun toplu ve topsuz oyunda ne yapmasi gerektigini ezbere bilmeli. Bu oyunu oynamak epey bir disiplin gerektiriyor.

"Bende yaparim" diye birsey yok varsa hepimiz yarin teknik direktor olalim. Soylemesi kolay. :)

Sonucta bir gercek de var, ara transfer doneminde yapilan transferler de uclu sistem icin yapildi cunku Cuesta, Frankowski ve Morata bunun icin alindilar.
Hocam ayni seyi soyluyoruz dortlu oynayip gorece zayif maclarda 3 lu deneyip
Eksiklikleri gorup 2 sene sabretmek lazim sonrasinda gecmek lazim

Kusura bakmayin Abdulkerim ile uclu oynamak intihardir adam maden maden
Yerden iki top kesip sov yapar savunmada bir hava topuna cikmaz

Yerden zaten yavas dun savunmadan kafayla top cikaranlar

Osimhen Osimhen Davinson On direk Toreira Baris Alper Lemina

Abdulkerimin kac mactir havaya cikip bir top kestigini hatirlamiyorum
 
Kalan deplasmanlarımızda Beşiktaş dışında bu maç kadar zorunu oynamayacağız, göreceksiniz. Rize'yi bu maça bilediler zaten onlarda dünden hazırdı, biz de avrupa deplasmanı dönüşü moralsiz ve yeni oyunculardan kurulu kadro ile çıktık.

Samsun, Alanya, Kasımpaşa çok daha hafif geçecek. Zaten Fener'e yenilmez bu üç deplasmanı alırsak iş bitiyor.

Şu ana kadar 11 deplasman maçı oynamışız 10 galibiyet, takıldığımız tek maçta 4 xg'miz var. Bu takımın kalan 7 maçta 4-5 kere puan kaybetmesi matematik bilimine aykırı.
7 maçta en kötü senaryo; 3g 2b 2m = 11 puan yapıyor.
İçeride kalan 6 maçtan Fener ile beraberlik ve kalanları galibiyet yapsak 16 puan yapıyor.

90 puan yapıyoruz ve ikili averaj biz de.

Bu durumda Fener'in 91 yapması için kalan 12 maçtan 33 puan çıkarması gerekiyor ki imkansız, bizim için zaten en kötü senaryoyu çizmiştim.

Şifre Fener'e kaybetmemek.
 
3'lü filan oynamayız yav bu kadroyla çok net çok ekstra durumlarda denenebilir. Dün Frankowski yakın çekimde ne zaman görsem 3'lü oynarken sürekli hasbinallah çeker gibiydi hareketleri çünkü adam tek başına sağ tarafta önü arkası kimse yok böyle bir diziliş mi var sol taraftakiler baskı yapıyor sözde, adam koca alanda tek olduğu için geri çekiliyor haliyle rakip bomboş oynayabiliyor ne isteniyor mesela Frankowski'den tek başına hem ileride basıp hem geride savunma mı yapacak hadi yaptı diyelim topu da kazandı adamın oynayabileceği düzgün bir opsiyon da olmuyor ne saçma bir kurgu
 
Kalan deplasmanlarımızda Beşiktaş dışında bu maç kadar zorunu oynamayacağız, göreceksiniz. Rize'yi bu maça bilediler zaten onlarda dünden hazırdı, biz de avrupa deplasmanı dönüşü moralsiz ve yeni oyunculardan kurulu kadro ile çıktık.

Samsun, Alanya, Kasımpaşa çok daha hafif geçecek. Zaten Fener'e yenilmez bu üç deplasmanı alırsak iş bitiyor.
Katiliyorum

Kasimpasa macida bu mac kadar zor gecer
Aytaci o maca hazirlarlar
Gunduz maci koyarlar
Hakemide secerler
Tek umudum feneri yenersek 3-0 dan donen maci unutmamistir takim isi bastan sıkı tutarsak rahat kazaniris
 
3'lü filan oynamayız yav bu kadroyla çok net çok ekstra durumlarda denenebilir. Dün Frankowski yakın çekimde ne zaman görsem 3'lü oynarken sürekli hasbinallah çeker gibiydi hareketleri çünkü adam tek başına sağ tarafta önü arkası kimse yok böyle bir diziliş mi var sol taraftakiler baskı yapıyor sözde, adam koca alanda tek olduğu için geri çekiliyor haliyle rakip bomboş oynayabiliyor ne isteniyor mesela Frankowski'den tek başına hem ileride basıp hem geride savunma mı yapacak hadi yaptı diyelim topu da kazandı adamın oynayabileceği düzgün bir opsiyon da olmuyor ne saçma bir kurgu
Okan buruk kim 3 lu kim icardiyi ozledim ama belkide kalsa mecbur 3 lu oynucaktik
Hayirlisi oldu belkide

3 lu oynuyoruz sag kanat beki sag acikta cizgide

Sol kanat beki sol acikta cizgide
Top cikartiyoruz kaptirilan her topta 70 metre geriye kos

Yok boyle bir sistem intere bakalim
Oyun kurulumunda Di Marco ve Dumfriesin ayagi orta saha cizgisinin gerisine basiyor top kaptirilsada geriye gelebiliyorlar

Sonra oyunu dogru kurarlarsa top oraya donuyor hucum ediyorlar

Bizde sanki ortada xhavi iniesta busquest var topu onlara verip ileri kosuyorlar
Okan burugun kos kos bas futbolunda 3 lu intihardir yada her mac totenham konsantrasyonu lazim
 
3'lü filan oynamayız yav bu kadroyla çok net çok ekstra durumlarda denenebilir. Dün Frankowski yakın çekimde ne zaman görsem 3'lü oynarken sürekli hasbinallah çeker gibiydi hareketleri çünkü adam tek başına sağ tarafta önü arkası kimse yok böyle bir diziliş mi var sol taraftakiler baskı yapıyor sözde, adam koca alanda tek olduğu için geri çekiliyor haliyle rakip bomboş oynayabiliyor ne isteniyor mesela Frankowski'den tek başına hem ileride basıp hem geride savunma mı yapacak hadi yaptı diyelim topu da kazandı adamın oynayabileceği düzgün bir opsiyon da olmuyor ne saçma bir kurgu
Evet bende farkettim o durumu

Son anlara doğru da şalai os da doğru yerde konumlanıp rizeliyi kitlemişti top oraya gelince açıyı kapatıyodu okan eliyle öne git dedi allahtan eleman futbolu biliyor da hiç oralı olup ileri koşmadı yoksa arkası boştu

Futbolcular bunun bi halt bilmediğini bizden daha çok biliyo
 
Okan dün 3lüyü benim dediğim gibi oynayamıyoruz demiş interi izleyip takımı 3lü dizince inter gibi oynayacağını sanan birisi işte kendisi

Yarın barcelonayı izleyip takımı 433 dizse "allah allah biz niye barcelona gibi oynayamıyoruz" diyecek

Durum çok vahim çokkk
 
Okan dün 3lüyü benim dediğim gibi oynayamıyoruz demiş interi izleyip takımı 3lü dizince inter gibi oynayacağını sanan birisi işte kendisi

Yarın barcelonayı izleyip takımı 433 dizse "allah allah biz niye barcelona gibi oynayamıyoruz" diyecek

Durum çok vahim çokkk

Kralardayi takima teslim etme zamani geldi
 
1739880969548.webp
 
Galibiyet sonrası yazmak fazla negatif kaçardı şimdi biraz eleştiri zamanı. Maç biraz daha uzasa gol geliyordu, hatta 2 net pozisyon verdik yine, birinde 3 sene sonra son anda Muslera duyduk, diğerinde son saniyeleer Rize topçusuna çarpıp kalenin üstünden çıktı, şansa içeri sekmedi top.

1-0 öne geçince de 10 dakika anca koruyabildik skoru.

Biz bunu gösterdikçe her hafta rakiplerin de 1 dakikası olsa bile inancını kaybetmiyor, 2-0 öne geçsek bile maçın içinde kalıyor.
 
Geri
Üst Alt