⚽ SL 24/25 H:24 | Rizespor 1-2 Galatasaray | MS | 17 Şubat

Kalan deplasmanlarımızda Beşiktaş dışında bu maç kadar zorunu oynamayacağız, göreceksiniz. Rize'yi bu maça bilediler zaten onlarda dünden hazırdı, biz de avrupa deplasmanı dönüşü moralsiz ve yeni oyunculardan kurulu kadro ile çıktık.

Samsun, Alanya, Kasımpaşa çok daha hafif geçecek. Zaten Fener'e yenilmez bu üç deplasmanı alırsak iş bitiyor.

Şu ana kadar 11 deplasman maçı oynamışız 10 galibiyet, takıldığımız tek maçta 4 xg'miz var. Bu takımın kalan 7 maçta 4-5 kere puan kaybetmesi matematik bilimine aykırı.
7 maçta en kötü senaryo; 3g 2b 2m = 11 puan yapıyor.
İçeride kalan 6 maçtan Fener ile beraberlik ve kalanları galibiyet yapsak 16 puan yapıyor.

90 puan yapıyoruz ve ikili averaj biz de.

Bu durumda Fener'in 91 yapması için kalan 12 maçtan 33 puan çıkarması gerekiyor ki imkansız, bizim için zaten en kötü senaryoyu çizmiştim.

Şifre Fener'e kaybetmemek.
Kasımpaşa da var
 
Koşan ve sert takımlar bizi zorluyor kalan rakiplere bakınca bu Rize kadar koşan antep kadar sert takım yok bana göre
 
Zorbay denen şerefsiz ince ince öyle kararlar verdi ki tabiki kimsenin umrunda değil.
En az 4,5 pozisyonda kıçından faul uydurdu.Faul deyip geçmeyin bir kaçı direk gol pozisyonu olabilecek kararlardı.
Ama torreriaya yapılan hareketi hemen devam ettirde şerefsiz
Bizim hangileri? Torreira bence temizdi. BAY ve Sallai ellerini çok kullanıyorlar.
Fakat kaleciye çaldığı faul temiz idi bir de yine Torreira için faul uydurdu. Yine orta sahada faul uydurdu ( ya 1 0 iken ya da 2 1 )1 net penaltı ve 2 net sarı atladı.
 
Bu maç gösterdi ki şu forumdan bi konsey toplansak, futbol aklı olarak okandan da yönetimden de daha iyi yönetiriz kulübü. Sonunda her şeyde dediğimize geliyorlar ama önce deneyip yanılmaları gerekiyor. İnanılır gibi değil.
2 gün sonra bizleri tek tek evden aldırırlar 😁
 
Hmm tamam. Belki bu lazim olabilir ileride.

Calismalarin devamini bekleriz.
üstat bir konum vardı ama müsaaden varsa artık tutamayacağım kendimi ve açacağım..

forumun en geveze üyesi? çünkü nereye baksam bu şahsın gerekli gereksiz postlarını görüyorum..

bu konuda forumun fikrini merak ediyorum
 
Kasımpaşa da var

Paşa ciddi savunma yerleşim sorunu yaşayan önde hareketsiz bir takım. Bize zorluk çıkaracaklarını düşünmüyorum. Hele 1-2 eksik olursa hiç şansları olmaz.
Opoku, Hajradinovic, Cafu, Yasin, Gökhan sınırda Opoku kart görsün bize karşı savunmada karşı koymaları imkansız olur.
 
üstat bir konum vardı ama müsaaden varsa artık tutamayacağım kendimi ve açacağım..

forumun en geveze üyesi? çünkü nereye baksam bu şahsın gerekli gereksiz postlarını görüyorum..

bu konuda forumun fikrini merak ediyorum
Anket mi? Yoksa sozluk konusu mu acmayi dusundun?
 
6 haftami oldu 7 hafta mi oldu ligde hep tek farkla kazaniyoruz.Rahat rahat mac seyredemedim kac haftadir.Resmen her maç dokuz doguruyoruz.
Bjk maçından bu zamana kadar sadece Kayseri maçı ki o maçta da saçma sapan şekilde 3 1 olunca dağıldılar.
Sen yazmasan sanki bjk Kayseri arasında 2 maç filan +2 farkla bitti sanırdım.
 
Vallaha takım olarak kötü durumda değiliz oyun anlamında kötü durumdayız bu kaosu birazda kendimiz yarattık şerefsiz medya ve basın durmuyor alttan alttan överken bile çomak sokuyor en son ki lig maçımızda çok büyük bir şerefsizlikle karşı karşıya kaldık 30 dakika gibi bir süre oynadık maç tempomuz eksik kaldı yetmedi çok eksik bir kadroyla ve eksik maç temposuyla alkmar deplasmanına gittik oradada mecburen patladık Okan hocanın saçma kararlarıda üstüne limon sıktı bu galibiyet iyi oldu oyuncu grubumuzuda kenetledi taraftarın isyanını bir nebze bastırdı Şuan Okan buruğun yapması gereken kaosu idare etmek bu da nasıl olucak Kaan Berkan Mertens gibi adamları koymayacak katiyen saranın önde olduğu lemina ve torun merkezde durduğu daha dirençli bir sistemle 4-3-3 e dönecek şu saçma sapan 3 lü ve 4-2-3-1 anlayşından vazgeçecek hakkımızda hayırlısı olsun yolun sonunda şampiyon oluruz
 
Sinan yılmaz ve ekibi erene ne gerek var berkan var diyordu, eren futbolcu berkan değil, aradaki fark bu
Bakmayın onlara en iyi değerlendirme kendinize ait olan. Kupa macimiydi ne Berkan stoper oynuyordu. Sanırım Orhan uluca berkanin sol stoper oynamasını överken bir hata yaptı ve golü yemistik.
 
Geri
Üst Alt