Kartal Kaya
Tecrübeli Üye
- 19 Eylül 2021
- 5.849
- 2.067
- 553
Fenerller Puan kaybedeceğimize inanmışlar. Şimdi kötü durumdalar. 
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Uzatmada yeseydik şampiyonluk giderdi.Anasını satayım uzatmada 2 gol yiyorduk
Kasımpaşa da varKalan deplasmanlarımızda Beşiktaş dışında bu maç kadar zorunu oynamayacağız, göreceksiniz. Rize'yi bu maça bilediler zaten onlarda dünden hazırdı, biz de avrupa deplasmanı dönüşü moralsiz ve yeni oyunculardan kurulu kadro ile çıktık.
Samsun, Alanya, Kasımpaşa çok daha hafif geçecek. Zaten Fener'e yenilmez bu üç deplasmanı alırsak iş bitiyor.
Şu ana kadar 11 deplasman maçı oynamışız 10 galibiyet, takıldığımız tek maçta 4 xg'miz var. Bu takımın kalan 7 maçta 4-5 kere puan kaybetmesi matematik bilimine aykırı.
7 maçta en kötü senaryo; 3g 2b 2m = 11 puan yapıyor.
İçeride kalan 6 maçtan Fener ile beraberlik ve kalanları galibiyet yapsak 16 puan yapıyor.
90 puan yapıyoruz ve ikili averaj biz de.
Bu durumda Fener'in 91 yapması için kalan 12 maçtan 33 puan çıkarması gerekiyor ki imkansız, bizim için zaten en kötü senaryoyu çizmiştim.
Şifre Fener'e kaybetmemek.
Hakemsiz fbnin yenemiyecegi kadar güclübu rize öyle abartıldığı kadar da güçlü bir takım değilmiş
zorbey küçüklü rizeyi bile yendiysek evvel allah kimse bileğimizi bükemezzHakemsiz fbnin yenemiyecegi kadar güclü
Bizim hangileri? Torreira bence temizdi. BAY ve Sallai ellerini çok kullanıyorlar.Zorbay denen şerefsiz ince ince öyle kararlar verdi ki tabiki kimsenin umrunda değil.
En az 4,5 pozisyonda kıçından faul uydurdu.Faul deyip geçmeyin bir kaçı direk gol pozisyonu olabilecek kararlardı.
Ama torreriaya yapılan hareketi hemen devam ettirde şerefsiz
2 gün sonra bizleri tek tek evden aldırırlarBu maç gösterdi ki şu forumdan bi konsey toplansak, futbol aklı olarak okandan da yönetimden de daha iyi yönetiriz kulübü. Sonunda her şeyde dediğimize geliyorlar ama önce deneyip yanılmaları gerekiyor. İnanılır gibi değil.
Samet icin mi yaptin bu Avatar'i?
Samet kim üstat? Heee şu aykırı eleman.Samet icin mi yaptin bu Avatar'i?
Hmm tamam. Belki bu lazim olabilir ileride.Samet kim üstat? Heee şu aykırı eleman.
Hayır ama begendiyse herkes kullanabilir.
üstat bir konum vardı ama müsaaden varsa artık tutamayacağım kendimi ve açacağım..Hmm tamam. Belki bu lazim olabilir ileride.
Calismalarin devamini bekleriz.
Kasımpaşa da var
Anket mi? Yoksa sozluk konusu mu acmayi dusundun?üstat bir konum vardı ama müsaaden varsa artık tutamayacağım kendimi ve açacağım..
forumun en geveze üyesi? çünkü nereye baksam bu şahsın gerekli gereksiz postlarını görüyorum..
bu konuda forumun fikrini merak ediyorum
Bjk maçından bu zamana kadar sadece Kayseri maçı ki o maçta da saçma sapan şekilde 3 1 olunca dağıldılar.6 haftami oldu 7 hafta mi oldu ligde hep tek farkla kazaniyoruz.Rahat rahat mac seyredemedim kac haftadir.Resmen her maç dokuz doguruyoruz.
hiç farketmez insanlar onun gerçek yuzunu gorsun yeterAnket mi? Yoksa sozluk konusu mu acmayi dusundun?
Konu acmak istersen acabilirsin.hiç farketmez insanlar onun gerçek yuzunu gorsun yeter
Bakmayın onlara en iyi değerlendirme kendinize ait olan. Kupa macimiydi ne Berkan stoper oynuyordu. Sanırım Orhan uluca berkanin sol stoper oynamasını överken bir hata yaptı ve golü yemistik.Sinan yılmaz ve ekibi erene ne gerek var berkan var diyordu, eren futbolcu berkan değil, aradaki fark bu