STBL 15/16 YF M:4 | Galatasaray Odeabank 75-82 Fenerbahçe | M.S | 31 Mayıs

Provoke ettigimi ispatla birakacagim dedi onun bunun cocugu
 
adam fener k...........mu ? diye tüm camiaya küfretti ceza almadı eğer ceza vermeyecekseniz ben de iki çift laf etmek istiyorum ???
....editleseniz de olur sıkıntı yok caps alan çıkar nasılsa..
bir bejekelinin baskette ergini tanımıyorum basketle ilgilenmiyorum diyen kişinin bu konuda olması da ayrı bir şaşırtıcı.
 
Sinan sen nasil kaptansin ya??? ulan resmen maci sattin , sattigin surdan belli oluyor mac boyu hic bir halt yemeyip fark 10 sayi olunca son 3 dakikada 10 sayi atmandan...bence dötü yemedi ezik fenev taraftarinin karsisina cikmayi zaten o serefsizleri yaladigin twiter mesajlarindan, mac sonu röportajlarindan belliydi...göksenin bence kaptan yapilmali bu takima...

Aynen defolsun sinan kaptan olacak bide olmaz olsun böyle kaptan
 
CjzjwnZVAAA-XJr.jpg


Taraftarın olduğu maçta salona gelemeyen Başkan , seyircisiz maçta salonda!
Seneye butceyi ergin hocanın istediği şekle çekmeyen yönetimin abv.

XT1033 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Lasme , micov , davis , göksenin kalsın gerisi defolsun bu maçta ( seride ) karakterine koymuyan oyuncuların takımda yeri yok.
 
Heriflerde kadroya giremeyen Bogdanovic denen şikeci bizde olsa bu maçı kesin kazanırdık. Kadrolar arasındaki farkı siz düşünün.
 
Ataman Schilb'i de alıp eve götürsün. Göksenin gibi savunmacıyı yanında oturttu, Schilb denen faydasızı ve Sinan'ı oynattı. Aferin!
 
masa başı oyunlarla finale çıkan ülkersporu tebrik ederim.fenerliler niye sevindi?anlayamadım.
 
Kani bozuk köpeklere gelecek sezon avrupa'da koyacagiz hic merak etmesinler
 
Canı sağ olsun edebiyatını sevmiyorum ama birkaçı dışında takım hak ediyor. Oyuncu grubu max. verdi diğer konular onların dışında.
 
Geri
Üst Alt